این تصاویر غیررسمی، نسخه مفهومی ویندوز فون ۲۰۲۴ را نشان می‌دهند

کمیته رکن چهارم – اگر ویندوزفون توانسته بود در برابر اندروید و آی‌اواس دوام بیاورد، ممکن بود چنین ظاهری داشته باشد.

فردی با نام کاربری Proloy Karmaka، تصاویری از نسخه‌ی مفهومی سیستم‌عامل ویندوز فون را که می‌توانست در سال ۲۰۲۴ وجود داشته باشد، در ایکس منتشر کرده است.

ویندوزفون، سیستم‌عامل موبایلی مایکروسافت، می‌توانست رقیب سرسخت اندروید و iOS باشد و ویژگی‌های هوش مصنوعی کوپایلت‌پلاس را در مقابل هوش اپل و جمنای گوگل به نمایش بگذارد؛ اما اکنون فقط باید تصور کنیم که ویندوز فون در سال ۲۰۲۴ چگونه به‌نظر می‌آمد.

Proloy طراحی واقع‌گرایانه‌ای از ویندوز فون انجام داده است. به‌عنوان مثال، او می‌داند که مایکروسافت تاکنون باید اپلیکیشن اختصاصی کوپایلت را به ویندوزفون اضافه کرده باشد. علاوه‌بر این، کاربرد دستیار هوش مصنوعی را برای بازکردن راحت‌تر قفل گوشی، همراه با ویجت‌های صفحه‌ی قفل به‌نمایش می‌گذارد.

طراح خوش‌ذوق هندی، بخش تنظیمات سریع ویندوزفون را به‌شکل خلاقانه‌ای به‌تصویر کشیده است. ویندوزفون همه‌ی آیکون‌ها را در داخل کاشی‌ها نشان می‌داد و این ویژگی در نسخه‌ی مفهومی ۲۰۲۴ نیز دیده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های نسخه‌‌ی مورد بحث، به‌روزرسانی فایل‌منیجر محسوب می‌شود که خود طراح از آن به‌عنوان «تفاوت برجسته» یاد می‌کند (عکس کاور مقاله مربوط به این قسمت است).

ویندوزفون در سال ۲۰۱۰ برای اولین‌بار رونمایی شد. سیستم‌عامل ردموندی‌ها از لحاظ طراحی کاشی‌مانند آیکون‌ها و سرعت پاسخ‌گویی در اجرای اپلیکیشن‌ها دست برتر را در آن زمان نسبت‌ به گوشی آیفون و گوشی‌های اندرویدی داشت، اما در نهایت به‌دلیل اشتباهات استراتژیک مایکروسافت نتوانست جای خود را در میان کاربران باز کند و با شکست مواجه شد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.