نسل جدید فایروال NGFW سیسکو آمد

۱کمیته رکن چهارم – کمپانی سیسکو، یک فایروال جدید معرفی کرده که در نحوه مقابله با تهدیدهای شبکه شگفتی خلق خواهد کرد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،محصول جدید، Cisco Firepower Next-Generation Firewall (NGFW) نام دارد و به‌منظور شناسایی تهدیدهای یک سیستم و جلوگیری از لاک داون (lockdown) شدن آن طراحی شده است. سیسکو در مورد این محصول جدید خود می‌گوید: « می‌توانید به NGFWs، به چشم در و پنجره‌های یک خانه نگاه کنید که از آن محافظت می‌کنند و از ورود افراد بیگانه جلوگیری می‌کنند. رویکرد سیسکو با این فایروال، شناسایی، تشخیص و محافظت در برابر سارقین است، بدون اینکه به روش نفوذ آن‌ها کاری داشته باشد. NGFW، اولین محصول صنعت امنیت است که اطلاعات متنی برنامه‌ها را باهوش در زمینه تهدیدهای امنیتی ترکیب می‌کند.»


برای تکمیل این فایروال، سیسکو سری جدید لوازم Cisco Firepower 4100 برای برنامه‌های تجاری با کارایی بالا را رونمایی کرده است. این واحدهای متراکم و فشرده، قابلیت اتصال به شبکه ۴۰GbE را دارند. آن‌ها از طریق مرکز مدیریت فایرپاور سیسکو کنترل می‌شوند. این قسمت به‌عنوان یک “مرکز ریشه‌ای”، کنسولی برای مدیریت یکپارچه و قوی است.
«دیوید گوکلر» مدیر Security Business Group, Cisco می‌گوید: «روزبه‌روز مهاجمین جسورتر می‌شوند و تلاش‌های مخرب خود را دوچندان می‌کنند. هک کردن به یک صنعت تبدیل شده و تعداد هکرها دائماً در حال رشد است و مثل این شده که سرقت اطلاعات به‌منظور کسب درآمد برای آن‌ها به یک عادت تبدیل شده است.»
در طی سه سال گذشته، سیسکو میلیاردها دلار صرف امنیت سایبری استراتژیک و نوآوری‌های داخلی نموده تا از حملات مخرب جهانی که سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را تهدید می‌کند، همیشه یک‌قدم جلوتر باشد. به‌منظور مدیریت ریسک در کسب‌وکارهای مختلف، باید به هنگام پیاده‌سازی مدل‌های عملیاتی دیجیتالی، پلت فرم‌های امنیتی آن‌ها دائماً با پیشرفت‌های جدید مجهز شوند. این به معنی استفاده از یک رویکرد تهدید- محور، به همراه حفاظت از نقاط پایانی و در نهایت فضای ابری است.

منبع : Betanews

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.