چرا باید نگران حریم خصوصی آنلاین باشیم؟

۱کمیته رکن چهارم – نتایج یک تحقیق در میانه های سال ۲۰۱۵ میلادی نشان داد که بیشتر کاربران روزی حداقل یک بار اکانت های آنلاین خود را چک می کنند و در این زمینه فعالیت نیز می کنند. در چنین مواقعی امنیت یکی از مهمترین فاکتور ها برای کاربران است چرا که هیچ کس دوست ندارد که اطلاعاتش به سرقت رود.

به گزارش کمیته رکن چهارم،در ادامه می خوایم دلایلی را برای شما بیاوریم که باعث می شود در مورد حریم خصوصی خود در اینترنت کمی محتاط تر عمل کنید و گمنامی را در این زمینه در پیش بگیرید، پس همراه ما باشید.

۱ – حساب های کاربری به خطر می افتند. در اینجا منظور ما چیزهایی مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی است که توسط افراد دیگری هک می شوند و مورد سوء استفاده قرار می گیرند. تصور کنید که کسی حساب کاربری (فکر کنید فیسبوک) شما را تحت کنترل می گیرد و با اسم شما محتوایی را منتشر می کند، در این مواقع کار زیادی از دست کسب بر نمی آید، چرا که دیگر دیر شده است.
۲ – ارتباط مان با دیگران خدشه دار می شود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که مطلبی را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنید و پس از مدتی هم از ارسال آن پشیمان می شوید. اما باز هم کمی دیر شده است و بعد از ارسال پست مورد نظر توضیح دادن کمی دشوار می شود.
۳ – تاریخچه شما می تواند باعث آزارتان شود. هیچ چیز مانند ناشناس ماندن در دنیای مجازی خوب نیست چرا که ممکن است در هنگام ارسال اطلاعات شخصی به صورت آنلاین، افرادی آن را دنبال کرده و بعد ها در مواردی از آنها استفاده کنند.حریم خصوصی
۴ – سرقت هویت و کلاهبرداری آنلاین. اگر دقت نکنید، ممکن است به حساب شما نفوذ شود، پول شما دزدیده شود و در کل زندگی به یک جهنم واقعی تبدیل شود. پس همیشه به موارد امنیتی دقت کنید و آنها را سر لوحه کار خود قرار دهید.

گمنامی آنلاین بسیار مهم است، بسیار مهم تر از آنچه مردم در حال حاضر به آن توجه می کنند. این نکته را همیشه در نظر داشته باشید، که اینترنت یک محیط ناشناس است!

منبع:MakeUseOf

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.