نرم افزار هایی که رایگان شدند

نرم افزارکمیته رکن چهارم – همه ما اپلیکیشن‌های رایگان را دوست داریم، اما گاهی اوقات بهترین اپلیکیشن‌ها مقداری گرانقیمت هستند. این روزها شرکت‌های توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های موبایل گاهی اوقات اپ‌های فروشی خود را برای مدتی کوتاه و به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این شرایط تنها کاری که لازم است انجام دهید شکار اپلیکیشن‌های مذکور در نخستین فرصت است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،آخرین لیست اپلیکیشن‌های IOS را که به‌صورت رایگان در اختیار کاربران آیفون قرار گرفته است مرور می‌کنیم:

فراموش نکنید اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تنها برای مدت کوتاهی به‌صورت رایگان عرضه می‌شوند و در سایر مواقع باید هزینه لازم جهت دانلود آنها را بپردازید، بنابراین در صورتی که به اپ استور مراجعه کرده و برای دانلود اپلیکیشن مورد نظرتان ناچار به پرداخت هزینه آن شدید، این مسئله به معنای اتمام دوره عرضه رایگان آن است.

Slenderman

نرم افزار رایگان

بازی جالبی است که داستان آن تا به امروز سروصدای زیادی در جهان به پا کرده و هم‌اکنون شما می‌توانید به واسطه اپلیکیشنی که برای آن طراحی شده است، این داستان را شخصا تجربه‌کنید.

The last squadron

نرم افزار رایگان

یک بازی نسبتا ساده فضایی که ماموریت شما در آن مبارزه با موجودات فضایی و دفاع از زمین در برابر حملات آنها است. این بازی ۳۲ ماموریت را در قالب مراحل مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد که برای انجام هرکدام از آنها باید به نقاط مختلف کهکشان سفر کنید.

Talking bruce The panda

نرم افزار رایگان

کیه که از یک اپلیکیشن بامزه بدش بیاد؟ پاندای دوست داشتنی موجود در این برنامه با زبان بامزه و پاندایی خودش با شما صحبت می‌کند، کافی است با بروس پاندا صحبت کنید تا هرچه را شما می‌گویید تکرار کند.

Color Watcher

نرم افزار رایگان

این اپلیکیشن حافظه شما را به چالش می‌کشد و شما می‌توانید با استفاده از آن به مانند گذشته حافظه‌تان را محک بزنید.

Media File Manager Pro

این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند که تمامی فایل‌های خود را چه در آیفون و چه در آی‌پد به سادگی مدیریت کنید. با استفاده از این برنامه شما می‌توانید به سادگی تصاویر، ویدئوها، فایل‌های صوتی و فایل‌های PDF، Word، Excel، Zip و RAR را مشاهده کنید.

Memory with Ibbleobble

نرم افزار رایگان

با استفاده از این بازی کلاسیک می‌توانید توانایی‌های مغزتان را افزایش دهید. با استفاده از این اپلیکیشن نه تنها می‌توانید حافظه تان را به چالش بکشید، بلکه می‌توانید سرعت واکنش خود را نیز با استفاده از این بازی آزمایش کنید.

IP Player

نرم افزار رایگان

این اپلیکیشن یک مدیا پلیر کامل و سازگار را در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از این مدیا پلیر می‌توانید فایل‌های ویدئویی خود را از سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری نظیر گوگل درایو، ‌ای کلود، دراپ باکس و‌ای درایو مشاهده کنید.

Days Pro

نرم افزار رایگان

این اپلیکیشن شمارش معکوس از یک رابط کاربری ساده برخوردار است. Days Pro به شما اجازه می‌دهد تا فرآیند پیشرفت رویدادها را مشاهده کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

منبع: فرصت امروز

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.