همکاری ترندمیکرو و ایسوس برای مبارزه با باج افزارها

کمیته رکن چهارم – کمپانی های فناوری ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و ایسوس ( ASUS ) که پیش از این نیز همکاری نزدیکی داشتند ، در زمینه شناسایی و مقابله با باج افزارها ( Ransomware ) و حفاظت از کاربران تجهیزات ایسوس ، همکاری خود را توسعه میدهند .

به گزارش کمیته رکن چهارم، این کمپانی امنیتی در ۶ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون باج افزار را شناسایی و از آسیب رساندن آنها به کاربران و مشتریانش جلوگیری کرده است .

براساس این قرارداد ، تکنولوژی های امنیتی ترندمیکرو ( شبکه حفاظتی هوشمند ) در روترهای خانگی بی سیم ایسوس قرار داده میشود .

به گزارش دیسنا به نقل از دکتر Terence Liu از مدیران کمپانی ترندمیکرو ، این شرکت تکنولوژی های حفاظتی برتری را توسعه و ارائه نموده و همکاری ترندمیکرو و ایسوس ما را نسبت به تامین امنیت اینترنت اشیاء ( IOT ) امیدوارتر میکند و مانع سرقت هویت و خسارات مالی ناشی از حملات باج افزارها و ویروسها شود .

تکنولوژی Trend Micro Smart Home Network فرآهم کننده ویژگی های مدیریت کامل اینترنت شامل حفاظت در برابر تهدیدات وب و حفاظت از کودکان در برابر تهدیدات آنلاین می باشد .

به گفته دکتر Terence Liu این همکاری به تامین امنیت و حفاظت از اطلاعات کاربران کمک شایانی میکند .

براساس گزارشات تکنولوژی حفاظت از تهدیدات وب کمپانی ترندمیکرو روزی ۸۳۰ هزار تهدید اینترنتی ( وب ) را شناسایی میکند و هر روز ۷۰ درصد روترهای بیسیم خانگی ایسوس هدف صفحات وب مخرب قرار دارند .

Trend Micro and ASUS Team Together to Fight Ransomware

درباره ترندمیکرو ( Trend Micro )

کمپانی امنیتی ترندمیکرو که در برخی کشورها با نام پی سی سیلین نیز شناخته می شود ، یکی از شرکتهای مطرح و پیشرو در حوزه امنیت سایبری و ارائه دهنده نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و مراکز داده فیزیکی ، مجازی و کلود می باشد .
از جمله شرکای استراتژیک کمپانی ترندمیکرو میتوان به شرکتهای Cisco – IBM – VMware – HP – DELL – Siemens اشاره نمود .
در حال حاضر ترندمیکرو حدود ۵۲۰۰ کارمند ، کارشناس امنیتی و مدیر در دفاتر خود در سرتاسر دنیا دارد .

منبع: ترندمیکرو

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.