ترندمیکرو و میکروسافت : مشارکت قدرتمند در حوزه امنیت

امنیتکمیته رکن چهارم – همکاری های استراتژیک شرکت امنیتی ترندمیکرو با کمپانی میکروسافت باعث شده تا طیف وسیعی از سرویسها و محصولات امنیتی برای پلتفرمهای میکروسافت ارائه و به کاربران و شرکتها عرضه شود تا امنیت مصرف کنندگان محصولات شرکت میکروسافت تامین شود .

به گزارش کمیته رکن چهارم،دو کمپانی بزرگ ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) و میکروسافت ، روابط بسیار نزدیک و با سابقه طولانی دارند .

این همکاری بیش از ۲ دهه سابقه تاریخی دارد و هر دو سازمان ضمن اشتراک گذاری اطلاعات با یکدیگر ، اهداف استراتژیک مشترکی را دنبال میکنند .

امروزه در هر خانه ، شرکت و سازمانی از محصولات و سرویسهای شرکت میکروسافت به طور گسترده استفاده می شود .

از سیستم عاملهای خانگی تا سرورها ، مجازی ، کلود ، آفیس ، تبلتهای سرفیس ، میکروسافت آزور ( Microsoft’s Azure cloud computing platform ) و Office 365 .
هر چند شرکت میکروسافت همواره تلاش کرده تا بهترین محصولات را ارائه دهد ولی در هر صورت همیشه نگرانی های امنیتی در حوزه فناوری اطلاعات وجود داشته .

همکاری های استراتژیک شرکت امنیتی ترندمیکرو با کمپانی میکروسافت باعث شده تا طیف وسیعی از سرویسها و محصولات امنیتی برای پلتفرمهای میکروسافت ارائه و به کاربران و شرکتها عرضه شود تا امنیت مصرف کنندگان محصولات شرکت میکروسافت تامین شود .

محصولات ترندمیکرو ( Trend Micro ) شامل ضد ویروسهای خانگی ، ضد ویروسهای تحت شبکه ( شرکتی و سازمانی ) ، محصولات امنیتی برای دیتاسنترها و سرویسهای کلود مانند Deep Security و Trend Micro Security for Microsoft Azure و سرویس امنیتی ترندمیکرو برای حفاظت از کاربران آفیس ۳۶۵ .

از دیگر شرکای استراتژیک شرکت ترندمیکرو میتوان به ۳ کمپانی Cisco , IBM و VMware اشاره نمود .

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.