کسب رتبه یک گواهی‌نامه MRG Effitas توسط اینترنت سکیوریتی کسپرسکی

کسپرسکیکمیته رکن چهارم – اینترنت سکیوریتی کسپرسکی رتبه یک گواهی‌نامه MRG Effitas را به‌دست آورد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،تست رقابتی مستقل شفاف‌ترین ارزش برای مشتریان محسوب می‌شود. یک گروه تست محصولات را انجام دادند و نظاره‌گر رنک‌های مختلف بین تمام محصولات امنیتی شدند. در ارزیابی اخیر در بین ۱۶ محصول امنیتی توسط نهاد مستقل تست‌کننده MRG Effitas، کسپرسکی اینترنت سکیوریتی تنها محصولی بود که سطح ۱ صدور گواهی‌نامه را در بین ۱۶ محصول دیگر دریافت کرد.

برای صدور گواهی‌نامه و ارزیابی ۳۶۰ درجه MRG Effitas برای سه‌ماهه دوم سال ۲۰۱۶، آژانس، راهکارهای امنیتی را نسبت به توانایی‌های آنها به‌منظور محافظت از endpoint ها در برابر آلودگی‌ها ارزیابی می‌کند، همچنین به ردیابی و اصلاح در موارد آلودگی نیز می‌پردازد.

این آزمایش‌ها در واقع به‌طور کاملاً واقعی طراحی شده‌اند و تمام این موارد حقیقی هستند، به‌عنوان مثال، بدافزارها تلاش می‌کنند تا از طریق یک مرورگر یا فلش درایو به آلوده‌سازی سیستم بپردازند. انواع بدافزارها شامل تروجان‌ها، درهای پشتی، باج‌افزارها، برنامه‌های ناخواسته، بدافزارهای مالی و دیگر نرم‌افزارهای مخرب که ۳۹۹ نوع آنها هستند. بدافزارها تلاش می‌کنند تا از طریق یک مرورگر یا یک فلش درایو به آلوده‌سازی بپردازند.

در طی این آزمایش که باید نرم‌افزارهای مخرب توسط ۱۶ نرم‌افزار امنیتی شناسایی می‌شدند و راهکارهای مناسب برای آنها ارائه می‌شد، هر محصول طی یک دوره ۲۴ ساعته، هر ۳۰ دقیقه یک‌بار اسکن را انجام می‌داد. برای رسیدن به سطح ۱ صدور گواهی‌نامه، یک محصول باید فوراً مورد مشکوک را شناسایی و از هرگونه تهدید قبل از در معرض قرار گرفتن آن جلوگیری می‌کرد. اینترنت سکیوریتی کسپرسکی تنها محصولی بود که با این چالش مقابله کرد.

برای دریافت سطح ۲ صدور گواهی‌نامه، هر محصول به حداقل ۹۷درصد شناسایی و از بین بردن نرم‌افزارهای مخرب تنها در عرض ۲۴ ساعت نیاز داشت. تنها چهار راهکار امنیتی به این سطح رسیدند و یازده محصول دیگر از دریافت این سطح ناکام ماندند.

یکی دیگر از یافته‌های کلیدی در این آزمایش این بود که اینترنت سکیوریتی کسپرسکی ۱۰۰درصد حفاظت فوری را علیه باج‌افزارها به عمل آورد.

Timur Biyachuev، مدیر تحقیقات ضد تروجان در لابراتوار کسپرسکی، در این باره گفت: در لابراتوار کسپرسکی، ما به‌خوبی می دانیم که حفاظت و امنیت کامل، بیشترین اهمیت را در بین کاربران‌مان دارد، حالا این حفاظت می‌تواند از اطلاعات آنها در برابر باج‌افزارها باشد یا جلوگیری از سرقت پول‌های آنها در برابر تروجان‌های بانکی. به همین دلیل است که ما سخت کار می‌کنیم تا بتوانیم بهترین راهکارهای امنیتی ممکن را برای کاربران خود ارائه دهیم. همچنین مفتخریم که اینترنت سکیوریتی کسپرسکی در این بین مورد تقدیر قرار گرفته‌است، البته این اولین‌بار نیست که ما در این آزمون مورد تقدیر و تحسین واقع شده‌ایم، محصولات ما ۶۰ first places را در تست‌های مستقل دیگر در سال‌های گذشته دریافت کرده‌است. این جوایز ما را در بهبود امنیت اینترنت به فضایی امن و بهتر مشتاق می‌کند.»

مرجع: کسپرسکی آنلاین

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.