تغییراتی ناگهانی در سرویس تصاویر گوگل رخ داده است؛ گوگل در حال بررسی است

کمیته رکن چهارم – ما همواره شاهد هستیم که گوگل با اضافه کردن ویژگی‌ها و واسط‌های جدید به برنامه‌ی تصاویر گوگل، سعی دارد قابلیت‌های آن را بهبود دهد ولی آخر هفته کاربران تغییراتی در یکی از ویژگی‌های پراستفاده‌ی این سرویس مشاهده کردند. ولی نکته‌ای که باید به آن اشاره کنیم این است که گوگل اعلام کرده این یک اشکال جزئی‌ است و در حال حاضر گوگل برای رفع آن تلاش می‌کند.

به گزارش کمیته رکن چهارم،در انجمن پشتیبانی تصاویر گوگل، تعداد کثیری از کاربران اعلام کردند آلبوم تصاویر آن‌ها مانند قبل نیست و تغییر کرده است. براساس گفته‌ها این اشکال خود تصاویر را تحت تأثیر قرار نداده ولی الگوریتم ذخیره‌سازی تصاویر عوض شده است. زمانی‌که کاربران وارد پوشه‌ای که از قبل ساخته‌اند می‌شوند، نمی‌توانند تصاویر جدید را به این پوشه اضافه کرده و تصاویر در پوشه‌ی کاملاً جدید دیگری ذخیره می‌شود. در برخی موارد هم دیده شده که آلبوم تصاویر به کل ناپدید شده است. به نظر می‌رسد این مشکل تمامی نسخه‌های سرویس گوگل از جمله iOS و اندروید را تحت تأثیر قرار داده است.

شرکت گوگل در اولین لحظات وقوع این اتفاق، مسئله را بررسی کرده و یکی از کارکنان گوگل اعلام کرده ما از این مشکل مطلع هستیم و در تلاشیم تا آن را برطرف کنیم. این کارمند قول داده پس از برطرف شدن این مشکل، جزئیات کامل اشکال را توضیح خواهد داد. به نظر می‌رسد این اشکال بسیار جزئی است ولی اگر یکی از کاربرانی هستید که تحت تأثیر این اشکال قرار گرفته‌اید، در انجمن پشتیبانی گوگل، منتظر خبرهای مربوط به به‌روزرسانی باشید.

وجود اشکال در سرویس‌های بزرگ با میلیون‌ها کاربر و پرونده‌های ذخیره‌شده، جزء جدایی‌ناپذیر سرویس‌های اینترنت است ولی در مورد این اشکال در سرویس تصاویر گوگل، باید بگوییم که مشکل واقعاً کوچک است. خوشبختانه در اثر این اشکال، تصاویر هیچ آسیبی ندیده و یا حذف نشده‌اند.

منبع:greenbot

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.