کسپرسکی یک محصول امنیتی جدید برای Exchange Online عرضه می‌کند

کمیته رکن چهارم – آزمایشگاه کسپرسکی با یک محصول مبتنی‌بر ابر جدید که برای ارائه‌ی یک لایه‌ی امنیتی اضافی برای سرویس رایانامه‌ی Exchange Online در مایکروسافت آفیس ۳۶۵ طراحی شده است، کسب‌وکار کوچک و متوسط خود را گسترش داد.

این محصول جدید، امنیت کسپرسکی برای مایکروسافت آفیس ۳۶۵، برای محافظت از کاربران در برابر بدافزار، فیشینگ، هرزنامه، و سایر تهدیدات مربوط به رایانامه طراحی شده است.

محصول Exchange Online دارای قابلیت‌های ضد هرزنامه و ضد بدافزار است، اما کسپرسکی می‌گوید، این محصول با راه‌کارهای حفاظتی مایکروسافت همکاری می‌کند و یکپارچه‌سازی محلی ارائه می‌دهد.

کسپرسکی می‌گوید: «این محصول چندین روش‌ امنیتی متفاوت از جمله تشخیص مبتنی‌بر یادگیری ماشین، یک موتور ضد فیشینگ که از شبکه‌های عصبی استفاده می‌کند، جعبه‌ی شنی، سازوکار بررسی ضمیمه‌ها، و داده‌های شبکه‌ی تهدید هوشمند این شرکت مبتنی است.»

این محصول جدید رایانامه‌های دریافتی را تجزیه و تحلیل کرده و پیام‌های مشکوک را قرنطینه می‌کند. مدیران از طریق کنسول مرکزی که با محصول ابر امنیتی نقطه‌ی انتهایی کسپرسکی (Kaspersky Endpoint Security Cloud) به اشتراک گذاشته شده، از تهدیدات مطلع می‌شوند. این کنسول به مشتریان اجازه می‌دهد تا تمام رایانامه‌های مخرب را ببینند و در صورت تشخیص نادرست این پیام‌ها را بازیابی کنند.

به گفته‌ی این شرکت امنیتی، محصول امنیت کسپرسکی برای مایکروسافت آفیس ۳۶۵، می‌‌تواند تشخیص دهد که پرونده‌ی متصل به یک رایانامه ایا واقعا از همان نوعی است که ادعا می‌کند یا خیر، و همچنین می‌تواند ماکروهای مخربی که در اسناد آفیس‌ مخفی شده‌اند و به ظاهر بی‌خطر هستند را شناسایی کند.

   

از آن‌جایی که اخیرا در مورد مفهوم مکان فیزیکی داده‌های ذخیره‌شده در ابر بحث‌های زیادی مطرح بوده است، کسپرسکی به کاربران اجازه می‌دهد تا مشخص کنند که تمایل دارند رایانامه‌هایشان در کدام مرکز داده‌ای پردازش شود.

علاوه‌بر این، با توجه به بحث‌های پیش‌ آمده درباره‌ی این‌که این شرکت داده‌های حساسی را از رایانه‌ی یک پیمان‌کار آژانس امنیت ملی آمریکا در کارگزارهای خود بارگذاری کرده است، کسپرسکی تاکید کرده است که این محصول جدید هیچ پرونده‌ای را در سامانه‌های این شرکت بارگذاری نمی‌کند. در عوض، رایانامه‌های قرنطینه‌شده در رایانه‌ی حساب کاربری Exchange Online ذخیره می‌شوند.

منبع : news.asis.io

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.