به‌روزرسانی گوگل کروم راهی برای حفاظت داده در امارات

کمیته رکن چهارم – مقامات اماراتی از شهروندان خواستند تا برای محافظت در برابر حمله، سرقت داده و گوگل کروم را به‌روزرسانی کنند.

به گزارش کارگروه امنیت سایبربان؛ شورای امنیت سایبری امارات متحده عربی (CSC) در آخرین توصیه خود اعلام کرد از ساکنانی که از گوگل کروم (Google Chrome) در دستگاه‌های خود استفاده می‌کنند خواسته شده تا مرورگرهای خود را به‌روزرسانی کنند تا از آنها در برابر مهاجمان و آسیب‌پذیری‌ها محافظت کنند.

شورای امنیت سایبری امارات در پستی در پلتفرم X (توییتر سابق) به ساکنان در مورد به‌روزرسانی امنیتی حیاتی جدیدی که گوگل کروم برای رفع آسیب‌پذیری‌های با شدت بالا منتشر کرده، هشدار داد.

گوگل یک به‌روزرسانی امنیتی حیاتی برای کروم منتشر کرده تا چندین آسیب‌پذیری با شدت بالا را برطرف کند. این آسیب‌پذیری‌ها می‌توانند توسط مهاجمان برای به خطر انداختن سیستم‌های آسیب‌پذیر مورد استفاده قرار گیرند، که احتمالاً منجر به سرقت داده‌ها، نصب بدافزار یا سایر فعالیت‌های مخرب می‌شود. این به‌روزرسانی ۶ رفع امنیتی را برطرف می‌کند.

بنابراین، شورای امنیت سایبری توصیه کرد :

«مرورگر گوگل کروم دستگاه‌های خود را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید و این اطلاعات را در اختیار شرکت‌های تابعه و شرکای خود قرار دهید.»

منبع: سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.