مرورگر Hello Wonder؛ محیطی امن و هوشمند برای کودکان زیر ۱۰ سال

کمیته رکن چهارم – مرورگر Hello Wonder، مبتنی بر هوش مصنوعی و طراحی‌شده برای کودکان زیر ۱۰ سال، با هدف ایجاد فضایی امن و کنترل‌شده برای یادگیری و کاوش در اینترنت معرفی شد.

به گزارش کمیته رکن چهارم، این مرورگر که توسط گروهی از متخصصان سابق گوگل و آمازون ساخته شده است، به والدین امکان نظارت کامل بر فعالیت‌های آنلاین فرزندانشان را می‌دهد. والدین می‌توانند محتوای مصرفی کودکان خود را فیلتر کنند و از ایمنی آنها در فضای آنلاین اطمینان حاصل کنند. Hello Wonder به کودکان اجازه می‌دهد تا سؤالات خود را از یک چت‌بات هوش مصنوعی بپرسند و پاسخ‌های امن و متناسب با سن خود دریافت کنند.

در حالی که بسیاری از مرورگرهای دیگر بر تعامل بیشتر با محتوا تمرکز دارند، Hello Wonder به دنبال حفظ تعادل میان سرگرمی و یادگیری کودکان است و این امکان را برای والدین فراهم می‌کند تا نوع و کیفیت محتوای نمایش داده شده را کنترل کنند. این استارت‌آپ با جذب ۲٫۱ میلیون دلار سرمایه از سرمایه‌گذاران معتبر، به دنبال حل مشکل ایمنی محتوای آنلاین برای کودکان است.

Hello Wonder با الگوبرداری از روش آموزشی مونته‌سوری، به کودکان کمک می‌کند تا براساس علایق خود محتوای مناسب را به‌صورت ایمن کاوش کنند و از آزادی در اینترنت بهره‌مند شوند، در حالی که والدین نیز بر این فرآیند نظارت کامل دارند.

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.