نقض اطلاعات کاربران از سوی Equifax

کمیته رکن چهارم – حریم خصوصی کاربران Equifax ، نقض شده و خود این شرکت، مقصر اصلی این رویداد شناخته شده است.

Equifax یک شرکت سهامی عام و یک مرکز اعتبارسنجی، برای بررسی سابقه بانکی، اعتباری و گزارش دهی به مشتریان است. این شرکت یکی از ۳ مؤسسه اصلی اعتبارسنجی در ایالات متحد آمریکا است و  اطلاعات بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر و ۸۸ میلیون کسب وکار گوناگون را در سراسر جهان برعهده دارد.
طی گزارش های دریافت شده، این شرکت، متهم به نقض حریم خصوصی کاربران و به همین دلیل زیان های مالی فراوانی در چند ماهه اخیر متحمل شده است. با توجه به مشکلاتی که برای اطلاعات مصرف کنندگان پیش آمده اند، اعتماد عمومی نسبت به این مجموعه، رو به از دست رفتن است و مردم اقبال کمتری نسبت به آن نشان می دهند.
مسئولان این شرکت اظهار کردند: «حملات سایبری، موجب سرقت اطلاعات کاربران شده است.»
 از این رو اعلام کردند: «این مؤسسه همه تمرکز خود را روی برقراری امنیت سایبری قرار داده است.» ضمنا مقامات شرکت بالا خاطرنشان کردند که تا سال ۲۰۱۹ ، ساز و کاری فراهم خواهند کرد که کمترین آسیب پذیری را در برابر یورش های سایبری داشته باشد.
شرکت Equifax قصد دارد، در زمینه افزایش توان سایبری خود، بهترین و کارکشته ترین نیروهای مرتبط پویا را جذب نماید.
درنهایت کارفرمایان بالا اشاره کردند که به منظور ایجاد دگرگونی و به دست آوردن اعتماد دوباره کاربران، در مرحله اول اقدام به برقراری امنیت اطلاعات برای مصرف کنندگان کردند و در وهله بعد، با ایجاد شفافیت در این زمینه و فقط ایمنی سامانه های خود، مشتریان بیشتری را جذب نمودند.
 
منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.