آموزش نظامی در بستر مجازی

کمیته رکن چهارم – آمریکا در نظر دارد محیط آموزش مجازی جدیدی ایجاد کند که همه ی ارتش به صورت یکپارچه به آن دسترسی داشته باشند.

 به نقل از «defensesystems»؛ با توجه به پیش نویس جزئیات گزارشی منتشر شده از سوی نیروی زمینی آمریکا، این سازمان نظامی قصد داد محیط آموزشی مجازی برای سربازان ایجاد کند. این بستر به نیروها اجازه می دهد در هر زمان و مکانی مأموریت های واقع گرایانه را انجام دهند. در نتیجه مدیریت تمرینات در سراسر محیط های نظامی بهبود پیدا می کند.

سامانه ی مذکور محیط آموزشی مصنوعی (STE1) نام دارد. این سامانه محیط های واقعی، مجازی، سازنده و بازی های آموزشی را در یک محدوده ترکیب می کند. این ویژگی باعث می شود آموزش نیروها در سراسر بخش های زمینی، هوایی، فضایی، دریایی و سایبری ساده تر شود.

مقامات نظامی توضیح دادند، استفاده از خدمات ابری مشکلاتی مانند راه اندازی پایگاه داده های گسترده را از بین برده و هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

سامانه های آموزشی فعلی برای استفاده نیاز به تنظیمات و برنامه ربزی قابل توجه دارند. این سیستم ها از قابلیت انجام عملیات های چندگانه، واقع بینانه و همه منظوره در سراسر جهان را ارائه نمی دهد. در مقابل بستر محیط آموزش مصنوعی با به کارگیری شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع، در سراسر ارتش قابل دسترسی است.

سامانه مذکور دارای طراحی ماژولار، مقیاس پذیر بهره بوده، از قابلیت تعمیر و نگهداری ساده تری بهره می برد.


  1. Synthetic Training Environment

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.