آشنایی نوجوانان با مشاغل امنیت سایبری

کمیته رکن چهارم – کلاس های امنیت سایبری، دانش سایبری و… برای نوجوانان در یکی از ایالات آمریکا برگزار شد.

در یکی از شهرک‌های واقع در ایالات ‌متحده به نام «Fort George G. Meade»، برای نوجوانان کلاس‌ های آموزشی در زمینه امنیت سایبری، دانش سایبری و… برگزارشده است.

گفتنی است این کلاس ‌ها در ۴۰ دبیرستان برگزار شد و دست اندرکارن، این هدف را دنبال می‌کنند تا نوجوانان را برای کسب مهارت در این زمینه ها آماده شوند.

وزارت امنیت داخلی آمریکا، سازمان امنیت ملی و آژانس دفاع سیستم های اطلاعاتی این کشور در نظر دارند با ایجاد علاقه در بین نوجوان و جوانان افراد مستعد را شناسایی کنند و آنها را برای پذیرش مشاغل مختلف در زمینه امنیت سایبری آماده کنند.

حوزه سایبری با سرعت بسیار در حال رشد و توسعه بوده لذا در این راستا نیاز است تا از نیروهای جوان استفاده کرد که در این مسیر استعدادیابی مهمترین مسئله را تشکیل می دهد.

یکی از مقامات فعلی امنیت سایبری در آمریکا، در زمان خدمت سربازی اش، متوجه استعداد او شدند و به عنوان تحلیلگر سیستم های اطلاعات عملیات در فناوری اطلاعات فعالیت می کرده است.

گفتنی است برخی از این مشاغل درآمد خوبی را برای این افراد یعنی نوجوانان خواهد داشت و با توجه به بازار کار موجود به سرعت در مشاغل رده میانی و رده بالا مشغول خواهند شد.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.