برگزاری سیزدهمین اجلاس Cyber Fire Foundry

کمیته رکن چهارم – وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا، سیزدهمین دوره اجلاس امنیت سایبری خود موسوم به Cyber Fire Foundry، را برگزار کرد.

وزارت انرژی ایالات متحده آمریکا در جریان برگزاری اجلاس امنیتی Cyber Fire Foundry، میزبان حدود ۱۳۰ متخصص واکنش به حوادث سایبری بود. این اجلاس با محوریت حفاظت از زیر ساخت های حیاتی، از تاریخ ۱۵ تا ۱۹ اکتبر در شهر سن دیگو واقع در ایالت کالیفرنیا برگزار شد.

شرکت کنندگان در این نشست، از طریق تمرینات مبتنی بر پازل، به منظور افزایش توانمندی جامعه برای واکنش به حملات سایبری به ایجاد ارتباط میان بخش خصوصی و دولتی پرداختند.

وزارت انرژی آمریکا به عنوان سازمان مسئول حفاظت از زیرساخت های انرژی، طی دهه ها در پی یافتن و چارچوب بندی راهکارهای عملی موثر برای تامین امنیت این زیرساخت های حیاتی و شناسایی و دفع خطر مهاجمان بالقوه در حوزه سایبری بوده است.

نشست یاد شده، طیف گسترده ای از کارشناسان مبتدی تا متخصص را برای توسعه تکنیک های نوین واکنش به حوادث سایبری، آموزش می دهد.

حاضران این اجلاس، در آینده نیز به توسعه درک نوین خود از مفاهیم اساسی مربوط به واکنش در برابر حوادث مخرب سایبری، ادامه خواهند داد. به عقیده برگزار کنندگان این نشست، جامعه متخصصان یاد شده، در چنین محیط هایی، بیش از هر فضای دیگری میتوانند به همکاری و همرسانی داده های خود با یکدیگر بپردازند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.