تجهیز شرکت‌ های آمریکایی با دستورالعمل سایبری

کمیته رکن چهارم – ایالات متحده، با ایجاد وبینارهای جدید ایزو ۲۷۰۰۱ دستورالعمل سایبری برای شرکت‌های عمومی ثبت شده فراهم می‌کند.

سازمان «IT Governance USA»، تأمین کننده پیشرو تخصص و راه‌حل‌های امنیت سایبری، اعلام کرد وبینارهای جدیدی را در مجموعه وبینارهای ایزو ۲۷۰۰۱  (سمینار ارائه شده از سوی اینترنت) خود راه‌اندازی می‌کند.

ایزو ۲۷۰۰۱: استانداردی بین‌المللی است که بهترین شیوه را برای سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) توصیف می‌کند. دستیابی به تأییدیه رسمی ایزو ۲۷۰۰۱، نشان می‌دهد که سازمان به دنبال بهترین شیوه‌های امنیت اطلاعات است و ارزیابی مستقل و متخصص را در مورد حفاظت کافی از داده‌هایش ارائه می‌کند.

وبینارهای جدید، دستورالعمل‌های مربوط به امنیت سایبری را برای شرکت‌های ثبت شده حقوقی و «SEC» آمریکایی فراهم می‌کنند.

درباره IT Governance USA

این سازمان، یک تأمین‌کننده تک منبعی کتاب‌ها، ابزار، آموزش و مشاوره برای اداره فناوری اطلاعات، مدیریت ریسک و انطباق است. همچنین یک مقام پیشرو در حوزه امنیت اطلاعات و مدیریت فناوری اطلاعات برای کسب و کار و بخش عمومی محسوب می‌شود. به علاوه این شرکت، یک رویکرد غیرگیک دارد. به این معنا که به مسائل فناوری اطلاعات از پیش‌زمینه غیرفناوری نزدیک می‌شود و با مدیریت به زبان خودش صحبت می‌کند. مشتریان این تأمین کننده در محدوده اروپا، آمریکا، خاورمیانه و آسیا قرار دارند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.