استخدام مهندس ارشد اپل در گوگل

کمیته رکن چهارم – شرکت گوگل احتمالاً به زودی تاریخ عرضه‌ی سیستم‌عامل فیوشا را اعلام خواهد کرد.

به نقل از «fossbytes»؛ شرکت گوگل از مدت‌ها قبل روی سیستم‌عامل جدیدی به نام فیوشا (Fuchsia) کار می‌کند. بر اساس شایعات و اطلاعات گسترده‌ای که پیرامون آن بستر منتشر شده‌اند، گوگل احتمالاً قصد دارد آن را به عنوان جایگزینی برای اندروید یا سیستم‌عاملی بر پایه ابزارهای اینترنت اشیا معرفی کند.

به تازگی گزارش منتشر شده است که نشان می‌دهد، بیل استیونسون (Bill Stevenson)، یکی از مهندسان ارشد اپل به منظور توسعه فیوشا و آماده‌سازی آن برای ورود به بازار، به گوگل پیوسته است. با وجود این تاریخ عرضه‌ی نسخه نهایی این سیستم‌عامل مشخص نیست. با وجود این به نظر می‌رسد به زودی باید منتظر اعلام تاریخ نهایی بود.

استیونسون که به عنوان مدیر برنامه ویندوز و مک شناخته می‌شود، تا پیش از این حدود ۱۵ سال در اپل کار می‌کرد. بر اساس حساب کاربری وی در لینکداین فعالیتش را به عنوان مهندس انتشار محصول برای مکینتاش در سال ۲۰۰۴ آغاز کرد. سپس روی روند عرضه‌ی «macOS Lion»، «Mavericks»، «Yosemite»، «El Capitan»، «Sierra»، «High Sierra» و «Mojave» نظارت کرد. وی همچنین در یکپارچه‌سازی بستر ابری و سیستم‌عامل مک اپل نقش مهمی را ایفا کرده است.

با وجود این که همچنان موقعیت شغلی وی در گوگل مشخص نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که با توجه به سوابق وی، احتمالاً گوگل بخواهد فیوشا را با خدمات ابری سازگار کند؛ زیرا بخش عظیمی از ویژگی‌های آن در بستر ابری پایه‌گذاری شده است.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.