فناوری نوین اسکن هواپیماها

کمیته رکن چهارم – اسکنر جدید شرکت Dunkel، برای پیدا کردن مشکلات و موارد امنیتی شرکت هواپیمایی EL AL رژیم صهیونیستی، مورد آزمایش قرار گرفت.

 اسکنر شرکت «Dunkel»، مجهز به دوربین‌های پیشرفته و هوش مصنوعی است و هواپیماها را از خارج، اسکن می‌کند. سپس مشکلات ایمنی و امنیتی آن‌ها را می‌یابد.

سریع، کارآمد و مقرون به صرفه

محصول جدید شرکت Dunkel کمک می‌کند که تکنیسین‌های شرکت هواپیمایی «EL AL» رژیم صهیونیستی، به آسانی با استفاده از  هوش مصنوعی، مشکلات و موارد امنیتی را شناسایی نمایند. هر هواپیما، در این شرکت، تحت بازرسی‌های جامع و دقیق قرار می گیرد و مشکلات آن برطرف می‌شود.

درحال حاضر و تا قبل از ورود فناوری شرکت Dunkel، آزمایش‌ها توسط کارشناسان انجام می‌شد و آنها مجبور بودند هر اینچ هواپیما را اسکن و هر نقطه را برای شناسایی کوچک‌ترین صدمات منتقل کنند. برای این کار، باید آنان به وسیله نردبان، تمام هواپیما را بازرسی می‌کردند؛ اما امروزه تکنسین‌ها می‌توانند از فناوری منحصر به فرد برای صرفه جویی در پول و زمان و کمک به تیم‌های فنی شرکت بهره گیری نمایند.

پس چگونه فناوری جدید کار می‌کند؟

پهپادی که ازسوی Dunkel طراحی و به دوربین و هوش مصنوعی مجهز شده است، در اطراف هواپیما پرواز و از همه جهات، آن را اسکن می‌کند. سپس درصورت تشخیص نقص‌ها با استفاده از فناوری‌های موجود، هشدار می‌دهد. آن گاه متخصصان شرکت می‌توانند به‌طور مستقیم، به نقاط مشکل، دسترسی پیدا کنند و نارسایی‌ها را با سرعت و دقت کافی، حل نمایند. یکی دیگر از مزایای اسکنر بالا، این است که اگر خطر آسیب به هواپیما وجود داشته باشد، تکنیسین‌ها مجبور نیستند آن را به آزمایشگاه ببرند. به این ترتیب، در زمان نیز صرفه جویی می‌شود.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.