آفسک؛ سومین کنفرانس هکرهای ایران

کمیته رکن چهارم – سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری در ایران، با حمایت افتای ریاست جمهوری، در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری ایران، ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۹ تا ۱۹:۳۰ با حمایت افتای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، دیجی‌کالا و دانشگاه شهید بهشتی در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود.

کنفرانس آفسک به آخرین پیشرفت‌ها و پژوهش‌های فناورانه سایبری در حوزه‌هایی همچون: امنیت در هوش مصنوعی، امنیت بسترهای اینترنت اشیا، امنیت فناوری‌های شهر هوشمند، امنیت زیرساخت‌ها، امنیت پلتفرم‌های وب و باینری، راهبری مراکز عملیات امنیت، رمزنگاری کاربردی و… می‌پردازد. تفاوت این کنفرانس، با سایر همایش‌ها و گردهمایی‌های مرتبط‌ با امنیت سایبری در ایران، در رویکرد بدیع ارائه‌ها و متخصصان حاضر در کنفرانس است. این مجموعه، با نگرشی کاربردی و فنی، موضوعات یادشده را برای مخاطبان به مرحله اجرا درمی‌آورد؛ تا بتواند یاری‌دهنده‌ شکوفایی ظرفیت‌ها و استعدادهای آن‌ها درزمینه‌ نفوذ و امنیت سایبری باشد.

در این کنفرانس، از کارشناسان برجسته‌ ایرانی دعوت شده تا دستاوردهایشان را ارائه دهند و درزمینه‌ موضوعات روز امنیت سایبری و حوزه‌های مرتبط‌ با آن، سخنرانی کنند. امید است تداوم برگزاری کنفرانس آفسک و یافته‌های آن، هم‌گام با سطوح کیفی جهانی، بستری برای ارتقای جایگاه ایران در حوزه‌ امنیت سایبری در دنیا، فراهم کند.

محورهای این کنفرانس -که در طول برنامه، در قالب سخنرانی‌های مختلف، به آن‌ها پرداخته خواهد شد- عبارت‌اند از: نگاهی به حملات APT در ایران، نسل جدید حملات به زیرساخت‌های ایران، تهاجمات و تهدیدات روی بسترهای ابری در کشور و راهکارهای پیشگیرانه برای مقابله با مخاطرات سایبری و شکار آن‌ها.

تاریخ و نحوه‌ ثبت‌نام در کنفرانس‌ آفسک

سومین کنفرانس دستاوردهای نوین امنیت سایبری در ایران، ۱۶اسفند ۱۳۹۷ از ساعت ۹، تا ۱۹:۳۰، با حمایت افتای ریاست جمهوری، سازمان فناوری اطلاعات، دیجی‌کالا و دانشگاه شهید بهشتی، در سالن همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار می‌شود. گفتنی است؛ شرکت در این کنفرانس، برای عموم آزاد است.

لینک ثبت‌نام در کنفرانس: https://www.offsecresearch.com/conf

ارائه‌دهندگان کنفرانس آفسک

ارائه‌دهندگان این کنفرانس، شامل پژوهشگران امنیتی برجسته در مراکز تحقیقاتی داخل و خارج از کشور هستند.

منبع: زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Blue Captcha Characters Below.