برگزاری اجلاس سالانه GISEC در دبی

کمیته رکن چهارم – مرکز امنیت الکترونیک دبی، اخیرا طی گزارشی به بررسی جزئیات برگزاری کنفرانس امنیت سایبری GISEC، پرداخته است.

 مرکز امنیت الکترونیک دبی (DESC)، اخیرا طی گزارشی به معرفی و تشریح شرایط برگزاری اجلاس امنیت سایبری GISEC، بزرگترین رویداد سالانه خاورمیانه در حوزه امنیت اطلاعات، پرداخته است.

نهاد اطلاعاتی یاد شده، وظیفه خود را برجسته‌سازی آخرین تحولات و شیوه‌های تامین امنیت سایبری و بهره‌گیری از ابتکارات در جهت ایمن‌سازی دبی در بعد فضای مجازی عنوان می‌کند. اجلاس ۳ روزه GISEC، از تاریخ ۱ تا ۳ آوریل، در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

هم‌زمان با برگزاری این کنفرانس، یک رقابت امنیت سایبری نیز در مرکز یاد شده آغاز می‌شود و مراجعه کنندگان نیز نکات امنیتی کلیدی و مهمی را از کارشناسان دریافت می‌کنند.

آمر شرف (Amer Sharaf)، مدیر انطباق و پشتیبانی مرکز امنیت الکترونیک دبی، در مورد این نشست گفت:

 

این روزها حملات سایبری مخرب تر و پیچیده تر از گذشته شده‌اند. این حملات خطری بزرگ برای رشد اقصاد دیجیتال و زیرساخت‌های ما به شمار می‌روند. ما، هر سال در اجلاس GISEC، آخرین شیوه‌های امنیتی مرتبط با فناوری‌های نوظهور را مورد بررسی و تلیل قرار می‌دهیم.اولویت اصلی ما محافظت از دبی در برابر تهدیدات سایبری است. این در حالی است که باید این ماموریت را با وجود حفظ حریم شخصی، اطلاعات خصوصی شهروندان و استفاده از حداقل ثروت دیجیتال این امیر نشین، انجام دهیم.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.