ابزارهای جدید دفاع سایبری در نیروی زمینی آمریکا

کمیته رکن چهارم – نیروی زمینی ایالات متحده، به ابزارهای جدید سایبری دفاعی نیاز دارد.

نیروی زمینی ایالات متحده به دنبال تأمین پلتفرم‌ها و ابزارهای جدید سایبری دفاعی مهم برای واحدها، فرماندهی‌ها و تأسیسات خود است.

جان ترانس (John Transue)، مدیر قابلیت‌های سایبری در مرکز عالی سایبری «TechNet Augusta» چند قابلیت را توضیح داد که نیروی زمینی قبلاً اقدامات لازم را برای آنها انجام داده است. این موارد شامل پلتفرم سایبری دفاعی پادگان، یک سیستم سایبری دفاعی قابل استقرار، تحلیل‌های سایبری، مجموعه ابزارهای سایبری دفاعی، برنامه‌ریزی سایبری دفاعی، زیرساخت سایبری دفاعی فنی، ابزاری برای تهدیدات داخلی و ابزاری برای پزشکی قانونی و بدافزارها هستند.

بسیاری از این ابزارها برای نیروهای اعزامی و موبایل مناسب هستند، اگرچه برای تأسیسات بزرگ‌تر نیز می‌توان از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال، از جنبه زیرساخت فنی ترانس معتقد است که فرماندهان اغلب از پلتفرم‌های فرماندهی مأموریت حساس در برابر نفوذهای سایبری و نیازمند به محافظت استفاده می‌کنند.

اما از آنجا که چشم‌انداز سایبری به‌سرعت در حال تغییر است، جامعه تجهیزات به دنبال کسب ابزارهای جدید در زمان واقعی است.

برندان بِرک (Brendan Burke)، معاون اجرایی برنامه در سیستم‌های اطلاعاتی سازمانی دفتر اجرایی برنامه (PEO EIS ) در گفتگو با وبگاه تخصصی «Fifth Domain» اعلام کرد:

 ما متعهد به خرید این ابزار و به‌کارگیری آن برای همه افراد نیستیم. ما باید مشکل امروز و بهترین ابزار برای آن را پیدا کنیم و سپس آن را در جعبه ابزار خود قرار دهیم. رویکرد دفتر من، به کارکنانم اجازه شناسایی نیازها و انتخاب بهترین مورد برای خرید را می‌دهد.

 

بِرک به «Forge» دفتر – جایی که مقامات می‌توانند ابزارهای سایبری خود را در آن تست کنند – به عنوان فرصتی خوب اشاره کرد و گفت:

 این یک پاورپوینت از نحوه فعالیت شما ارائه نمی‌دهد. بلکه به من ثابت می‌شود که ابزار شما مشکل من را حل می‌کند. اگر اینچنین باشد، ما آن را می‌خریم و تا زمان بعدی آن را نگهداری می‌کنیم. تا جایی که دیگر به آن احتیاج پیدا نکنیم.

 

به گفته ترانس، نیروی زمینی ایالات متحده همچنین به دنبال قابلیت‌های موجود در سنسورهای پیشرفته، کشف تهدید و مقابله با نفوذ، تقلید تهدید و یک محیط توسعه سایبری دفاعی است. در آینده دستگاه‌های بیشماری در سطح فنی از طریق پلتفرم‌های فرماندهی مأموریت، اینترنت اشیا و سیستم‌های سلاحی متصل خواهند شد. نیروی زمینی به سنسورهای پیشرفته برای درک اتفاقات در هر یک از این زمینه‌های نیاز خواهد داشت.

محیط توسعه، به عنوان یک زره سایبری برای اپراتورهای دفاعی سایبری عمل می‌کند. درست مانند انبار تفنگ و گلوله برای سربازان، زرادخانه سایبری نیز به تیم‌های حفاظت سایبری نیروی زمینی اجازه انتخاب ابزارهای جدید موردنیاز برای مأموریت‌ها را می‌دهد. آنها همچنین بازخورد دفتر برنامه را در مورد این ابزارها برای پیشرفت در آینده ارائه خواهند کرد.

جو کوبسار (Joe Kobsar)، مدیر فناوری‌های سایبری کاربردی در برنامه عملیات‌های سایبری دفاعی در سیستم‌های اطلاعاتی سازمانی دفتر اجرایی برنامه اظهار داشت که پس از دریافت مأموریت، سربازان سایبری دفاعی به انبار سلاح وارد خواهند شد و پس از انتخاب ابزارهای موردنیاز آنها را روی کیت‌های قابل حمل نصب خواهند کرد. پس از بازگشت، تیم برنامه معیارهایی مانند میزان حافظه و نوع ذخیره‌سازی موردنیاز را جمع‌آوری خواهند کرد.

این سرویس همچنین پذیرای ایده جاسازی توسعه دهندگان در کنار اپراتورها به عنوان راهی برای ایجاد سریع‌تر قابلیت‌ها است.

دفاتر فورت گوردون پیشتر اعلام کرده بودند که با کل نیروهای سایبری نیروی زمینی ساکن در آنجا – مرکز عالی سایبری، مدرسه، نیروی سایبری دفاعی در تیپ حفاظت سایبری، نیروی تهاجمی در ستاد نیروی مشترک سایبری و مراکز فرماندهی سایبری نیروی زمینی انتقال یافته تا سال ۲۰۲۰ – یک همکاری باورنکردنی به‌وجود می‌آید.

این کار به نویسندگان دکترین و ملزومات و کارکنان برنامه اجازه می‌دهد تا در کنار اپراتورها دروس را در زمان واقعی آموزش ببینند.

کوبسار توضیح داد که مقامات نیروی زمینی در این برنامه به دنبال قرار دادن پرسنل در کنار تیپ حفاظت سایبری برای آموزش نحوه حفظ توانایی‌ها از منظر مدیریت چرخه عمر هستند.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.