‎آغاز توزیع گسترده وی پی ان رایگان برای کاربران ایرانی

کمیته رکن چهارم وابسته به مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران که در زمینه حمایت از گردش آزاد اطلاعات و مقابله با سانسور اینترنتی فعال است، از روز جاری اقدام به توزیع رایگان سرویس های VPN خود برای استفاده کاربران داخل کشور در راستای عبور از فیلترینگ دولتی و ارتقای امنیت فعالیت در اینترنت نموده است.

 

‎این انتشار سومین تجربه کمیته در خصوص شبکه خصوصی مجازی است، کمیته ارایه خدمات خود را از چند ماه پیش جهت ارتقای توانمندی ها و افزایش امنیت سرویس ها معلق نموده بود. در سرویس های سابق، این تشکل تجربه موفق ارایه بیش از ۵ میلیون سرویس vpn و بیش از ۱۱ میلیون کانکشن از طریق پروکسی را کسب کرد، در حال حاضر در اولین مرحله توزیع، سرویس های جدید و رایگان برای یک میلیون کاربر ایرانی با اتصال نامحدود در هر ماه در نظر گرفته شده است. این خدمات قسمتی از یک پروژه بلند مدت است، کمیته رکن چهارم بعنوان یک برنامه بلند مدت قصد گسترده کردن میزان خدمات خود برای کاربران داخل کشور دارد.
‎لازم به ذکر است این تشکل با اعتقاد به اصل آزادی بیان و لزوم حمایت از گردش آزاد اطلاعات، بعنوان یک گروه ثبت شده در ایالات متحده آمریکا در این زمینه تابع قوانین این کشور است و از ارایه خدماتی که به نقض قوانین بین المللی همچون تخلفات مالی یا سازماندهی شبکه های غیراخلاقی منجر شود معذور است.
‎همچنین در زمینه امنیت سرویس ها، کمیته سعی کرده با بالابردن حداکثری حجم و تعداد کاربران و استفاده از آخرین فناوریها و اخذ مجوزهای لازم حداکثر امنیت را برای سرویس ها فراهم کند.
‎برای استفاده از سرویس vpn نیاز به دانلود نرم افزار کمیته است، لطفا این نرم افزار را از اینجا یا با کلیک بر روی عکس مقابل دانلود کنید.
‎همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سرویس ها بر روی وی پی ان چیست، کلیک کنید.
‎برای تماس با کمیته رکن چهارم و ارایه هرگونه انتقاد یا پیشنهاد و نیز ارسال گزارش از آدرس ایمیل censor@hra-iran.org استفاده کنید.

همچنین برای دسترسی مستقیم و بدون فیلتر به وب سایت کمیته از آدرس http://hraicp.org استفاه کنید.

از لینک های زیر می توانید کانکشن را دانلود کنید : توجه داشته باشید که ترافیک و تراکم یوزرهای ما بالا می باشد و به همین علت به همراه کانکشن تعدادی یوزرنیم و پسورد لیست قرار داده شده که هر بار با اتصال مشکل داشتید یکی دیگر از یوزرها را تست کنید . بعد از نصب کانکشن بر روی صفحه دسکتاپ شما آیکون وی پی ان کانکشن با نام hraicp قابل رویت می باشد ، آن را باز کرده و گزینه کانکت را میزنید و پس از چند لحظه به سرور های مجموعه فعالان حقوق بشر در شیکاگو متصل میشوید.

شش پرسش و پاسخ در رابطه با سرویس های وی پی ان

http://www.hraicp.org/hravpn.zip

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.