برخورداری از ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان

۱کمیته رکن چهارم – هدیه فوریه امسال مایکروسافت ارائه ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان مبتنی بر OneDrive به تمام کاربران سرویس ابری Dropbox در سراسر جهان اعلام شده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،شرکت مایکروسافت که پیش از این هم برای عرضه ظرفیت رایگان مبتنی بر فضای پردازش ابری مشکلی را پیش‌روی خود نمی‌دید، در فوریه گذشته اعلام کرد که ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان یک ساله را به کاربران OneDrive هدیه می‌دهد.

این ماه نیز اعلام شد که کاربران می‌توانند ۱۰۰ گیگابایت حافظه رایگان مبتنی بر سرویس OneDrive را به مدت دو سال در اختیار بگیرند که البته شرط آن ثبت‌نام در سیستم Bing Rewards بود. با این وجود هر دوی این سرویس‌ها برای کاربران آمریکایی ارائه شده بود اما طرح جدید به تمام کاربران Dropbox در جهان ۱۰۰ گیگابایت سرویس رایگان مبتنی بر OneDrive را برای مدت یک سال ارائه می‌دهد.

به منظور استفاده رایگان از این طرح، کاربران سرویس Dropbox باید پس از ورود به حساب کاربری خود وارد سرویس OneDrive شوند. این کاربران باید یک نسخه از بروشور OneDrive را روی حساب کاربری Dropbox ذخیره کنند تا حافظه رایگان ۱۰۰ گیگابایتی در سیستم OneDrive برای آنها فعال شود.

پس از آن اگر کاربران Dropbox قصد در اختیار گرفتن حافظه نامحدود مبتنی بر سیستم OneDrive را داشته باشند باید هزینه اشتراک در سیستم Office ۳۶۵ را بپردازند.

اگرچه سیستم OneDrive مایکروسافت به‌عنوان یکی از رقبای Dropbox معرفی شد اما آنها از سال گذشته همکاری‌هایی را با یکدیگر آغاز کردند که از جمله آنها می‌توان به ارائه خدمات Office مبتنی بر این سرویس پردازش ابری اشاره کرد.

این همکاری به کاربران مایکروسافت امکان داد تا از طریق ابزار مخصوص مجموعه نرم‌افزاری Office به حساب کاربری Dropbox دسترسی داشته باشند و همچنین بتوانند فایل‌های ایجاد شده مبتنی بر این نرم‌افزار را روی ابزار Dropbox ویرایش کنند.

منبع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.