قطع‌شدن وب‌سایت‌های Koei Tecmo پس از حمله سایبری

کمیته رکن چهارم – وب‌سایت‌های Koei Tecmo پس از حمله سایبری کماکان قطع هستند.

وب‌سایت‌های آمریکایی و اروپایی Koei Tecmo، شرکت هولدینگ ژاپنی، بیش از یک هفته پس از حمله سایبری از سوی هکرها، همچنان آفلاین هستند.

اگر به یکی از سایت‌های اروپایی یا آمریکای شمالی Koei Tecmo مراجعه کنید، با این پیام روبرو خواهید شد : «به دلیل احتمال حمله سایبری خارجی در این وب‌سایت، برای بررسی بیشتر موضوع، سایت به‌طور موقت بسته است.»

ناشر اعتقاد دارد که اطلاعات مالی به خطر نیفتاده‌اند، اما تأیید کرد که هک، که ظاهراً در روز کریسمس یعنی ۲۵ دسامبر اتفاق افتاده، شاید نام‌های حساب‌ها، رمزهای رمزگذاری شده و آدرس‌های ایمیل را در معرض خطر قرار دهد.

به هرکسی که به طور مکرر از یک آدرس ایمیل و رمز عبور در وب‌سایت Koei Tecmo استفاده کند، توصیه می‌شود در اسرع وقت اطلاعات ورودی خود را در سایت‌های دیگر تغییر دهد.

در حالی که هنوز هیچ اطلاعات رسمی از Koei Tecmo در طول تعطیلات دریافت نشده است، «Famitsu» همچنین پیشنهاد می‌کند آدرس‌های آی‌پی، نام‌های کاربری، تاریخ تولد و کشور مبدأ نیز احتمالاً در معرض خطر هستند و گزارش می‌دهد که اطلاعات سرقت شده از طریق هک، از قبل در بازار سیاه، به لطف «PC Gamer»، موجود بوده است.

«ICYMI»، شرکت هولدینگ ژاپنی از «Dynasty Warriors ۹ Empires» در ماه سپتامبر گذشته رونمایی کرد. با اعلام این خبر در نمایشگاه توکیو، Koei Tecmo تأیید کرد که تجربه نبرد راهبردی به کنسول‌های نسل فعلی و جدید یعنی «PS۴» ، «PS۵»، «Xbox One» و سری‌های «X/S» ایکس‌باکس و همچنین «Nintendo Switch» و «PC» از طریق «Steam» در اوایل سال ۲۰۲۱ وارد شده است.

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.