Sophos UTM دو مقام بزرگ کسب کرد

۱کمیته رکن چهارم – محصولات امنیتی Sophos UTM (مدل های SG-Series) موفق به کسب مقام “بهترین UTM” و برنده نشان SC Awards Europe 2015 از طرف نشریه معتبر SC Magazine شد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،همچنین نشریه PC Pro Magazine محصولات Sophos UTM را لایق دریافت بالاترین نشان “۵ ستاره” دانست و درجه A-List را به این محصولات اعطا کرد.
دریافت دو رتبه بطور همزمان نشان دهنده جایگاه ویژه محصولات Sophos UTM در بازار محصولات امنیتی فایروال و UTM است.
محصولات امنیتی Sophos SG-Series در رقابت با محصولاتی نظیر Check Point ،Fortinet و Barracuda برنده شد و موفق به دریافت نشان SC Awards Europe 2015 گردید. به گفته داوران که نشان SC Awards را به مدیران شرکت Sophos اعطا می کردند، محصولات SG-Series دارای قابلیت های امنیتی متنوعی هستند که می توانند شبکه های سازمانی را در هر اندازه ای که باشند، امن و ایمن سازند.
نشان PC Proدرجه A-List نیز از سوی نشریه انگلیسی PC Pro Magazine پس از شش ماه آزمونهای موفق، به مدل Sophos SG-115 اعطا شد. داوران نشریه، این محصول Sophos را دارای قابلیت های متنوع، کارکرد آسان و قیمت مناسب دانسته و نشان “پنج ستاره” را به آن دادند.
شرکت Sophos طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد که به آسانی می توان بصورت یک مجموعه یکپارچه بر اساس نیازهای امنیتی هر موسسه و سازمانی، پیاده سازی و راه اندازی نمود.

محصولات Sophos Security Gateway یک مجموعه کاملی از امکانات امنیتی را به سه صورت سخت افزاری، نرم افزاری و مجازی عرضه می کند. اصطلاحا به این نوع محصولات امنیتی، (UTM (Unified Threat Managment گفته می شود.
امکانات امنیتی مورد نیاز را شما انتخاب کرده و برروی این محصولات فعال می کنید. بدون اینکه نیاز به هزینه های زاید و بدون مصرف باشد.

برای محیط های پیچیده و گسترده تر نیز Sophos تجهیزات دیگری برای افزایش کارایی و استفاده بهتر و بیشتر از اینترنت و شبکه سازمانی ارائه می نماید.
همچنین برای مدیریت و نظارت بر تمام این محصولات و امکانات امنیتی، ابزار مدیریتی Sophos در اختیار مدیران شبکه خواهد بود.
محصولات امنیتی Sophos Network Protection
سخت افزارهای امنیتی Sophos UTM Series
سخت افزارهای امنیتی Sophos دستگاه هایی هستند که اختصاصا برای مصارف امنیتی طراحی و ساخته شده اند.
این سرویس دهنده های Intel، نرم افزارهای امنیتی Sophos را بر روی بستری از سیستم عامل مقاوم سازی شده Linux به اجرا در می آورد.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.