تغییرات کوچک جیمیل برای کاربران عواقب دارد

کمیته رکن چهارم – شرکت گوگل تغییراتی کوچک را برای جیمیل در نظر گرفته است که ممکن است این تغییرات برای برخی از کاربران اندرویدی این سرویس ایمیل مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

پس از اعلام تغییر در نحوه نمایش نوتیفیکیشن‌ها، به کاربران جیمیل هشدار داده شد که هیچ ایمیل حیاتی را از دست ندهند.
این سرویس ارائه‌دهنده ایمیل تغییری جزئی را در نوتیفیکیشن‌های خود انجام داده است که نشان می‌دهد آیکون قرمز رنگی را که در اعلان‌ها در دستگاه‌های اندرویدی ظاهر می‌شود، حذف می‌کند.

در عوض، جیمیل در اندروید اکنون با سایر بخش‌های Google Workspace در پذیرش ایده رنگ پویا شرکت مطابقت خواهد داشت و اکنون با تم رنگی که کاربر انتخاب کرده است، مطابقت خواهد داشت.

ممکن است این یک تغییر کوچک و تا حد زیادی زیبایی در ظاهر جیمیل در اندروید باشد، اما بسیاری از کاربران قبلاً این نگرانی را ایجاد کرده‌اند که با ترکیب شدن با سایر اعلان‌های خود، این حرکت ممکن است به این معنی باشد که پیام‌های بالقوه مهمی را که اکنون تقریباً ناخودآگاه پنهان شده‌اند از دست می‌دهند.

در جاهای دیگر، Google Workspace همچنین اعلام کرده است که جیمیل یک به‌روزرسانی مفید متمرکز بر کسب‌وکار دریافت می‌کند که اشتراک‌گذاری آن را دقیقاً در زمانی که برای تماس یا جلسه آزاد هستید، آسان می‌کند.

این تغییر با هدف قرار دادن آن دسته از چت‌های خودجوش یا غیرمنتظره که می‌توانند به راحتی هنگام اجرای یک کسب‌وکار ظاهر شوند، به کاربران امکان می‌دهد در دسترس بودن تقویم گوگل شما را مستقیماً در جیمیل به اشتراک بگذارند.

در آینده، کاربران اکنون می‌توانند زمان‌های جلسه پیشنهادی را هنگام نوشتن ایمیل بدون نیاز به ترک پیام، از تقویم گوگل درج کنند. سپس گیرنده ایمیل می‌تواند زمان‌های پیشنهادی را بررسی کرده و مستقیماً یکی از ایمیل‌ها را برای دریافت دعوتنامه تقویم خودکار انتخاب کند.

منبع: افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.