با تصمیم دقیقه‌نودی گوگل، اندروید ۱۴ یک ماه تأخیر خورد

کمیته رکن چهارم – قرار بود اندروید ۱۴ امروز دردسترس قرار گیرد؛ اما ظاهراً انتشار این سیستم‌عامل تا ۱۲ مهر به‌تأخیر افتاده است.

افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) می‌گوید گوگل هنوز توسعه‌ی اندروید ۱۴ را به‌پایان نرسانده است و قصد دارد این سیستم‌عامل را هم‌زمان با رونمایی گوشی‌های جدید پیکسل در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) منتشر کند. پیش‌تر انتظار می‌رفت اندروید ۱۴ همچون اندروید ۱۳ در ماه آگوست (مرداد و شهریور) منتشر شود.

پس از تأخیر اولیه در انتشار اندروید ۱۴، بسیاری از شرکت‌ها منتظر بودند که این سیستم‌عامل امروز به‌صورت عمومی منتشر شود؛ با‌این‌حال، گوگل در تصمیمی ناگهانی انتشار اندروید ۱۴ را حدوداً یک ماه به‌تأخیر انداخته است. وان‌پلاس پیش‌تر گفته بود که رابط کاربری OxygenOS 14 بر‌پایه‌ی اندروید ۱۴ تا پایان ماه جاری میلادی منتشر می‌شود؛ اما احتمالاً این وعده عملی نخواهد شد.

قیمت گوشی گوگل پیکسل ۸ که در مراسم ۱۲ مهر رونمایی می‌شود، گران‌تر از نسل فعلی خواهد بود. افشاگران به افزایش قیمت موبایل پیکسل ۸ پرو نیز اشاره کرده‌اند. پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است از زبان طراحی پیکسل ۷ استفاده کنند و با سخت‌افزار قوی‌تر از راه برسند.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.