اولین تبلت با ارتباط ماهواره‌ای رونمایی شد

کمیته رکن چهارم – هواوی تبلت میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ را با رم ۱۲ گیگابایت و نمایشگر ۱۱ اینچی OLED معرفی کرد.

هواوی در سپتامبر سال جاری از MatePad Pro رونمایی کرد. تبلت هواوی از مشخصات فنی در سطح محصولات پرچمدار و نمایشگر بزرگ ۱۳٫۲ اینچی بهره می‌برد. غول فناوری چینی اکنون نسخه ۱۱ اینچی میت پد پرو را با مشخصات سخت‌افزاری کمی ضعیف‌تر از برادر بزرگ‌ترش معرفی کرده است.

هواوی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ از صفحه نمایش ۱۱ اینچی OLED با وضوح WQXGA، حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. نمایشگر تبلت مذکور حاشیه‌های متقارنی دارد و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی پانچ‌هول بالای آن قرار گرفته است. محصول جدید هواوی از قلم M-Pencil پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را به‌صورت مغناطیسی به کناره‌ی دستگاه متصل کرد.

با توجه به پست ویبو هواوی، قاب پشتی هواوی میت پد پرو ۱۱ جدید از ماژول دوربین دایره‌ای بهره می‌برد که میزبان دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی ۸ مگاپیکسلی است. این تبلت همچنین از سیستم اسپیکر قدرتمند بهره می‌برد.

قلب تپنده‌ی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴، پردازنده Kirin 9000s است و از ۱۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. تبلت مذکور در دو نسخه با حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود و از باتری ۸۳۰۰ میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات، سیستم‌عامل پیش‌فرض HarmonyOS 4، پشتیبانی از قابلیت‌های چندوظیفگی و مهم‌تر از همه قابلیت اتصال ماهواره‌ای دوطرفه اشاره کرد.

قیمت تبلت هواوی میت پد پرو ۱۱ مدل ۲۰۲۴ برای کانفیگ پایه با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه‌ ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی ۶۰۵ دلار تعیین شده است. مدل ۵۱۲ گیگابایتی این محصول نیز با قیمت ۶۶۰ دلار به‌فروش می‌رسد. تبلت مورد اشاره از ۸ دسامبر (۱۷ آذر ۱۴۰۲) و در رنگ سبز، آبی، مشکی و سفید دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.