چت‌های خود را در واتس‌اپ مخفی کنید

کمیته رکن چهارم – واتس‌اپ اکنون به شما امکان می‌دهد چت‌های خود را با یک کد مخفی، از دید بقیه پنهان کنید.

واتس‌اپ راه جدیدی برای دور‌ نگه‌داشتن چت‌های قفل‌شده شما از چشمان کنجکاو معرفی کرده است. به جای اینکه پوشه چت‌های قفل‌شده شما با همه مکالمه‌های دیگرتان قابل‌مشاهده باشد، اکنون می‌توانید چت‌های مخفی را با کد انتخابی خود پنهان کنید. می‌توانید از حروف، اعداد، کاراکترهای خاص و حتی ایموجی در کد مخفی خود استفاده کنید. تنها نیاز است که رمز عبور را در نوار جستجوی واتس‌اپ گوشی تایپ کنید تا چت‌های قفل شده خود را پیدا کنید.

این قابلیت مخفی‌کردن چت‌ها باعث می‌شود که افرادی که گوشی شما را می‌بینند،‌ متوجه نشوند که شما یک پوشه‌ی چت قفل‌شده دارید.

واتس‌اپ همچنین خاطرنشان می‌کند که می‌توانید هر زمان که بخواهید، چت‌های قفل‌شده‌‌ را به فهرست چت‌تان اضافه کنید. پیام‌رسان متا برای اولین‌بار در ماه می (اردیبهشت و خرداد) چت‌های قفل‌شده را معرفی کرد.

چت مخفی به شما امکان می‌دهد مکالمات را در پوشه‌ای قفل کنید. این پوشه فقط با استفاده از اثر انگشت، اسکن چهره یا رمز عبور باز می‌شود. علاوه‌بر ویژگی کد مخفی جدید، واتس‌اپ می‌گوید اکنون می‌توانید با نگه‌داشتن طولانی روی مکالمه به جای رفتن به تنظیمات چت، چت را قفل کنید.

متا از امروز کدهای مخفی برای چت پنهان را منتشر می‌کند و این قابلیت در ماه‌های آینده در سراسر جهان دردسترس خواهد بود.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.