ارسال عکس حذف‌شونده در واتس‌اپ دسکتاپ میسر شد

کمیته رکن چهارم – اکنون می‌توانید ازطریق نسخه ویندوزی واتس‌اپ تصاویر و ویدیوهای یک‌بار مصرف ارسال کنید اما محدودیتی در این ویژگی وجود دارد.

گاهی اوقات می‌خواهید در واتس‌اپ عکس یا ویدویی را فقط برای مدتی کوتاه به شخصی خاصی ارسال کنید و تمایلی به ماندن آن در تاریخچه گفت‌وگوها ندارید. پیام‌رسان متعلق به متا از مدتی قبل امکان ارسال پیام حذف‌شونده را در نسخه‌ی مخصوص گوشی آیفون و اندروید ارائه داده و اکنون این قابلیت برای نسخه‌ی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ دردسترس قرار گرفته است.

همان‌طور که Windows Latest اشاره می‌کند، نسخه‌ی ویندوز واتس‌اپ اکنون از ارسال پیام‌های یک‌بار مصرف پشتیبانی می‌کند. قابلیت مذکور ابتدا سال ۲۰۲۲ به نسخه‌ی ویندوز پیام‌رسان واتس‌اپ اضافه شد اما متا به‌دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، آن را حذف کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد ویژگی کاربردی پیام حذف‌شونده بار دیگر دردسترس عموم قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که کارکرد پیام‌های حذف‌شونده در نسخه‌ی ویندوز واتس‌اپ با نسخه موبایلی این پیام‌رسان تفاوت دارد. هنگام استفاده از این برنامه در ویندوز فقط می‌توانید پیام‌های یک‌بار مصرف را ازطریق رایانه‌ی شخصی ارسال کنید اما اجازه‌ ندارید پیام‌های حذف‌شونده‌ای را که دریافت کرده‌اید ببینید. دلیل محدودیت مذکور این است که راهکارهای زیادی برای دورزدن فناوری پست‌های حذف‌شونده وجود دارد؛ ازجمله ابزارهای عکس‌برداری و ضبط صفحه‌نمایش.

به‌روزرسانی نسخه ویندوز واتس‌اپ همچنین ویژگی جدیدی دارد که امکان برقراری تماس براساس شماره تلفن را دراختیار کاربران قرار می‌دهد و به‌بیان دیگر برای تماس گرفتن نیازی به افزودن شماره‌ها به فهرست مخاطبین نخواهید داشت.

منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.