گوگل ظاهراً روی نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard کار می‌کند

کمیته رکن چهارم – این نسخه در دسترس مشترکین سرویس پولی Google One قرار خواهد گرفت و از مدل زبان بزرگ Gemini Ultra پشتیبانی می‌کند.

گوگل ظاهراً در حال کار روی نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard با نام «Bard Advanced» است که در دسترس مشترکین سرویس پولی Google One قرار خواهد گرفت.

Dylan Roussel، توسعه‌دهنده اندروید، به‌تازگی درباره آینده مدل هوش مصنوعی گوگل، یعنی Bard در ایکس صحبت کرده است. به گفته روسل، Bard Advanced از Gemini Ultra پشتیبانی می‌کند که قدرتمندترین مدل زبان بزرگ (LLM) خلق‌شده توسط گوگل است. همچنین نسبت به نسخه فعلی Bard که از مدل Gemini Pro پشتیبانی می‌کند، یک پیشرفت به حساب می‌آید.

قابلیت‌های نسخه پیشرفته هوش مصنوعی Bard

همانطور که در اسکرین‌شات بالا دیده می‌شود، Bard Advances به‌عنوان یک مدل زبان بزرگ با مهارت‌های ریاضی و استدلال پیشرفته توصیف شده است.

روسل به اطلاعات دیگری نیز اشاره کرده است، از جمله ویژگی که ظاهراً با نام رمز Motoko شناخته می‌شود (تصویر زیر) و کاربران با وجود آن می‌توانند بات‌های سفارشی خود را تولید کنند. با این حال، هیچ اطلاعات دیگری درباره این بات‌ها و نحوه عملکرد یا به‌اشتراک‌گذاری آن‌ها وجود ندارد.

سال گذشته نیز OpenAI اعلام کرده بود که قصد دارد به مشترکین سرویس GPT Plus خود اجازه دهد تا بات‌های سفارشی خود را ایجاد و با دیگران به اشتراک بگذارند. این استارتاپ حالا قرار است استور GPT خود را هفته آینده راه‌اندازی کند.

Power up نام ویژگی دیگری است که ظاهراً گوگل روی آن کار می‌کند و از هوش مصنوعی برای افزایش و بهبود دستوراتی که به Bard می‌دهید استفاده می‌کند. همچنین در توضیحات روسل به بخش دیگری با عنوان «Gallery» نیز اشاره شده است که ظاهراً در زمینه نحوه کار با Bard کاربران را راهنمایی می‌کند. سایر تغییراتی که در این پست با آن‌ها اشاره‌شده شامل یک صفحه جدید «وظایف» می‌شود که اطلاعات کمی درباره آن وجود دارد. ظاهراً کاربران می‌توانند کارهای طولانی‌مدت، مانند تولید یک تصویر را با آن مدیریت کنند.

Bedros Pamboukian نیز توسعه‌دهنده دیگری است که اخیراً به کشف یک رشته کد اشاره کرده که نشان می‌دهد گوگل در حال کار روی یک لایه «پیشرفته» برای Bard است.

منبع : دیجیاتو

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.