طرح جدید تیک‌تاک: دریافت پاداش با تماشای ویدیو!

تکمیته رکن چهارم – تیک‌تاک برای جذب کاربران بیشتر، دست‌به‌جیب می‌شود و قصد دارد بابت تماشای ویدیو به آن‌ها هدیه پرداخت کند.

تیک‌تاک به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی میان کاربران گوشی آیفون و گوشی‌های اندروید شناخته می‌شود، اما ظاهراً این محبوبیت در اروپا خیلی زیاد نیست. رشد تیک‌تاک در قاره‌ی سبز با چنان کاهشی مواجه شده که این پلتفرم حاضر است برای ترغیب کاربران به تماشای ویدیوها، پول پرداخت کند.

تیک‌تاک قصد دارد اپلیکیشن جدیدی در اسپانیا، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی راه‌اندازی کند که فعالیت آن برپایه‌ی پاداش است و با تماشای ویدیوها، دعوت از دوستان برای ثبت‌نام و انجام برخی کارهای دیگر، پاداش‌هایی به افراد پرداخت می‌کند. این جوایز شامل کارت‌هدیه یا سایر هدایای دیجیتالی خواهد بود.

هدف نهایی تیک‌تاک از اعطای جایزه به کاربران، جذب افراد جدید در محدوده‌ی سنی بالاتر از نوجوانان عنوان شده، زیرا رشد این پلتفرم اجتماعی در اتحادیه‌ی اروپا و میان کاربران بالای ۱۸ سال راکد مانده است.

تیک‌تاک بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد، اما فقط روی ۱۳ درصد از دستگاه‌های اندرویدی در اروپا نصب شده است. درمقام‌مقایسه، اینستاگرام روی ۳۷ درصد و فیسبوک روی ۵۹ درصد از دستگاه‌های اندرویدی اروپا حضور دارند.

شرکت بایت‌دنس، مالک تیک‌تاک، قصد دارد اپلیکیشن پاداش‌محور جدیدش را در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۴ (بهار ۱۴۰۳) در آلمان و سایر کشورهای اتحادیه‌ی اروپا منتشر کند. پیش‌از این در سال ۲۰۲۳ شاهد راه‌اندازی اولیه‌ی اپلیکیشن مذکور در کره‌ی جنوبی و ژاپن بودیم؛‌ جایی که تیک‌تاک متوجه شد برنامه‌ی پاداش‌دهی در رشد تعداد کاربرانش مؤثر بوده است.

طبق گزارش‌ها، پس از راه‌اندازی اپلیکیشن پاداش‌دهی تیک‌تاک در ژاپن، تعداد کاربران در آن کشور بیش‌از ۲٫۵ میلیون نفر افزایش یافت.

اپلیکیشن پاداش‌دهنده‌ی تیک‌تاک در داخل شرکت با نام Coin App شناخته می‌شود، اما برای عموم با نام TikTok Lite دردسترس قرار می‌گیرد. شاید اکنون کمی سردرگم شوید زیرا تیک‌تاک نسخه‌ای سبک‌تر دیگری نیز با همین نام منتشر کرده است. این پلتفرم قصد دارد برای جلوگیری از سردرگمی، نام اپلیکیشن پاداش‌دهنده را تغییر دهد.

گفته می‌شود عملکرد اپلیکیشن پاداش‌دهنده‌ی تیک‌تاک، شباهت زیادی به عملکرد اپلیکیشن اصلی دارد. این برنامه از فید اصلی برای نمایش محتوا بهره می‌برد و کاربران می‌توانند علاوه بر آپلود ویدیوهای خود، کلیپ‌های تماشاشده را با دیگران به‌اشتراک بگذارند و در مورد آن‌ها نظر دهند.

هنوز مشخص نیست اپلیکیشن پاداش‌دهنده‌ی تیک‌تاک در سایر کشورهای جهان ازجمله آمریکا نیز منتشر خواهد شد یا خیر.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.