آموزش نحوه فعال‌سازی آنتی‌ویروس ویندوز دفندر آفلاین در ویندوز ۱۰

۱کمیته رکن چهارم – ویندوز دفندر (Windows Defender)، ابزار آنتی‌ویروس مخصوص ویندوز ۱۰ است که رایانه شما را در مقابل تهدیدات متعدد امن نگه می‌دارد.

به گزارش کمیته رکن چهارم، آنتی‌ویروس در مقایسه با ابزارهای ضدتروجان اختصاصی قدرتمند نیست اما مایکروسافت در حال بهبود آن است. «اضافه کردن قابلیت‌های آفلاین که به شما اجازه می‌دهد تا یک سیستم را بدون نیاز به اینترنت، درزمان بوت شدن اسکن نمایید» یکی از قابلیت‌های جدید این آنتی‌ویروس است که سبب می‌شود در نتیجه این ابزار در تشخیص واز بین بردن برنامه‌های مخرب بهتر عمل کند.ویندوز دفندر آفلاین درسال ۲۰۱۱ معرفی شد و در سال ۲۰۱۲ آخرین به‌روزرسانی خود را دریافت کرد و حالا مایکروسافت آن را به بیلد ۱۴۲۷۱ ویندوز ۱۰ اضافه کرده تا اینسایدرهای فست رینگ بتوانند این ابزار را مورد آزمایش قرار دهند.
اگر شما از جدیدترین بیلد ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، می‌توانید به ترتیب مراحل شرح داده شده در ذیل، ویندوزدفندرآفلاین را فعال کنید:
اطلاعات خود را ذخیره کنید و هر برنامه باز را ببندید
بر روی استارت کلیک کرده و وارد Settings شوید
به Update and Security بروید و بر روی ویندوز دفندر کلیک کنید
به پایین اسکرول نمایید تا ویندوز دفندر آفلاین را مشاهده کنید.
بر روی دکمه اسکن آفلاین کلیک کنید.


پس از شمارش معکوس (که شما نمی‌توانید آن را متوقف سازید)، سیستم شما دچار راه‌اندازی مجددخواهدشد و ویندوز دفندردر هنگام بوت مجددِ سیستم شما، عمل اسکن کردن را انجام می‌دهد. مایکروسافت اعلام کرده این روندحدود ۱۵ دقیقه بیشترطول نخواهد کشید.

منبع : Betanews

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.