افزایش حملات DDoS در سه ماهه سوم 2014

کمیته رکن چهارم- با توجه به گزارش منتشر شده توسط Verisign، حجم حملات انکار سرویس توزیع شده در سه ماهه سوم 2014 افزایش چشمگیری داشته است.

با توجه به این گزارش، از ماه ژوئیه تا سپتامبر امسال افزایش قابل توجهی در فراکانس حملات انکار سرویس توزیع شده مشاهده شده است و علیرغم افزایش 20 درصدی سازمان ها در استفاده از راهکارهای کاهش خطرات، حجم این حملات بالاتر از10 Gbps اعلام شده است.

در میان این حملات، بزرگترین حمله مربوط به یک فروشگاه آنلاین می باشد. هدف این حمله سایبری اختلال در قابلیت تجارت الکترونیک قربانی بوده است.
در گزارش Verisign آمده است که این حملات نشان می دهد که سازمان ها باید از قابلیت های حفاظت DDoS پیشرفته استفاده نمایند. علاوه بر این سازمان هایی که در معرض هدف این حملات قرار داشتند به طور میانگین سه حمله مجزا را برای هر مشتری تجربه کرده اند و از هر سه ماهه تا سه ماهه دیگر 60 درصد افزایش در حملات مشاهده می شود. این امر باعث می شود تا بات نت های DDoSراحت ایجاد شوند و سازمان ها را حملات سایبری پیچیده تری تهدید کند.
در سه ماهه سوم سازمان هایی که بیشتر هدف این حملات بوده اند از صنعت رسانه و سرگرمی بوده است در حالی که بزرگترین حملات مربوط به موسسه های تجارت الکترونیک بوده است

 

 

 

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.