بدون نصب آنتی ویروس، امنیت خود را تضمین نمایید!

پانداکمیته رکن چهارم – آیا به آنتی ویروسی که در سیستم تان نصب کرده اید اطمینان دارید؟ آیا لایسنس آنتی ویروس شما به پایان رسیده است،؟ نگران نباشید؛ یک پیشنهاد ویژه از سمت شرکت پانداسکیوریتی برای دستیابی به امنیت صد در صدی به صورت رایگان ارائه می کنیم. در ادامه این مقاله با معرفی محصول Panda Cloud Cleaner با ما همراه باشید.

به گزارش کمیته رکن چهارم،آیا به آنتی ویروسی که در سیستم تان نصب کرده اید اطمینان دارید؟ آیا لایسنس آنتی ویروس شما به پایان رسیده است،؟ نگران نباشید؛ یک پیشنهاد ویژه از سمت شرکت پانداسکیوریتی برای دستیابی به امنیت صد در صدی به صورت رایگان ارائه می کنیم. در ادامه این مقاله با معرفی محصول Panda Cloud Cleaner با ما همراه باشید.
اگر سیستم شما به مرور زمان دچار کندی سرعت شده باشد و به صورت ناگهانی در اجرای برنامه های کاربردی که روزانه به صورتی منظم اجرا می کرد دچار مشکل شده باشد احتمال وجود بدافزارهایی از نوع تروجان و ویروس وجود دارد.
چگونه از وجود ویروس در سیستم خود با خبر شویم ؟

در دپارتمان امنیتی شرکت پاندا سکیوریتی، حفظ امنیت کاربران در عین رعایت سهولت در اولویت کاری قرار دارد. این بار امنیت کاربرانی که آنتی ویروس نصب نکنند را به صورت رایگان و به کمک تکنولوژی ابری تامین می¬کنیم. شما با استفاده از محصول Panda Cloud Cleaner بدون نصب و راه اندازی آنتی ویروس بر روی سیستم خود می-توانید از عیب یابی، مانیتورینگ و ازبین بردن بدافزارهای موجود بر روی سیستم تان به صورت رایگان بهره مند شوید.

disinfect-pc-1024x536پنج دلیل برای استفاده ازPanda Cloud Cleaner

۱- به کمک این محصول می توانید ریسک وجود و فعالیت ابزارهای جاسوسی، تروجانها، ویروس ها و انواع بدافزارها را بر روی سیستم خود را کاهش دهید.

۲- Panda Cloud Cleaner به دلیل بهره مندی از تکنولوژی ابری بسیار کم حجم و سریع عمل می¬کند. سهولت اسفاده از این محصول در کنار قدرت بالای آن تحسین برانگیز است.

۳- به عنوان مشخصه کلیدی این محصول می¬توان به بروزرسانی بلادرنگ آن اشاره کرد. با استفاده از تکنیک هوش مصنوعی پاندا بعد از هر مانیتورینگ بر اساس نتایج دریافتی دیتابیس Panda Cloud Cleaner بروزرسانی می شود.

۴- پس از نصب اولیه بر روی سیستم قادر است فعالیت خود را به صورت آفلاین ادامه دهد.

جمع بندی

با در نظر گرفتن قدرت بالای Panda Cloud Cleaner ذکر این نکته ضروری است که این محصول آنتی ویروس نیست. چراکه کامپیوتر شما را از حملات جدیدسایبری محافظت نمی کند بلکه ریسک های بدافزاری حاضر و مستقر بر روی سیستم را از بین می¬برد. لذا توصیه می¬شود که از Panda Cloud Cleaner به عنوان مکمل در کنار یک آنتی ویروس قدرتمند استفاده نمایید.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.