بررسی بهترین نرم‌افزار های آنتی‌ویروس مجانی سال ۲۰۱۶

انتی ویروسکمیته رکن چهارم – البته محصولات پولی را به آسانی کنار نگذارید.آزمایش‌های مستقل نشان می‌دهد بسته‌های پولی اغلب (البته نه همیشه) بهترین محافظت را علاوه بر قابلیت‌های اضافی دیگر، ارائه خواهند داد.اگر شما به دنبال حداکثر امنیت هستید، باید حداقل یک بسته پولی را در نظر بگیرید.

به گزارش کمیته رکن چهارم،در ادامه این مطلب ۱۰ مورد از بهترین آنتی‌ویروس‌های خانگی در دسترس بر اساس حروف الفبا فهرست شده‌اند که می‌توانند از رایانه شما در فضای مجازی محافظت نمایند.

آنتی‌ویروس رایگان اویرا

avira-antivirus-update-step4-en

قیمت: رایگان
در نگاه اول آنتی‌ویروس رایگان اویرا بهترین انتخاب امنیتی به نظر نمی‌رسد. واسط کاربری آن قدیمی و پیچیده است و امکانات خاصی ارائه نمی‌دهد، به‌طوری که حتی محافظت ابتدایی از شبکه نیازمند نصب یک افزونهٔ مرورگر جداگانه است.
وقتی صحبت از رتبه آن در بزرگ‌ترین آزمایشگاه‌ها مانند AV-Comparatives، AV-Test و Virus Bulletin به میان آید، نمره‌ای درخشان و قابل مقایسه با آنتی‌ویروس‌هایی چون Bitdefender و Kaspersky به دست می‌آورد.استفاده از آن نیز آسان‌است.این برنامه به‌تنهایی می‌تواند از پس بیشتر تهدیدها برآید و اگر شما نیاز به کمک داشته باشید، یک فایل راهنما به زبان‌های مختلف خواهید داشت.
البته بعضی ویژگی‌های اضافه نیز وجود دارد. این نرم‌افزار به‌طور پیش فرض اجراهای خودکار (autorun) را متوقف کرده، خطر کلیدهای آلوده USB را کاهش می‌دهد. محافظت از فایل‌های میزان ویندوزی نیز شما را از تغییر مسیرهای (redirects) مخرب حفظ می‌کند. (هر دو گزینه در صورت مزاحمت قابل غیر فعال شدن است)
اگر شما تصمیم ندارید هزینه اشتراک سالیانه را پرداخت کنید، ما پاندا (Panda) را برای عملکرد خوب فیلترینگ وب پیشنهاد می‌کنیم.گر چه برای محافظت رایانه، صرفاً آنتی‌ویروس رایگان آویرا را به‌سختی می‌توان کنار گذاشت.
· باوجود اینکه آنتی‌ویروس رایگان اویرا از عهده وظیفه‌اش برمی‌آید، نسخه کامل‌تر آن یعنی نسخه نهایی ۲۰۱۵ (Ultimate Edition Suite 2015) با پشتیبانی از سه دستگاه برای سه سال، می‌تواند انتخاب بهتری باشد. با ۲۰۶ هزار تومان در آمازون، شما می‌توانید امکانات زیر را داشته باشید:
Laptlink PCMover Express, DriveLock Private, SuperEasy Driver Updater و آنتی‌ویروس حرفه‌ای اویرا برای اندروید.

آنتی‌ویروس بیت دیفندر ۲۰۱۵(Bitdefender Antivirus Plus 2015)

Bitdefender-650-80 (1)

قیمت: ۱۵۵ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
در دنیایی که پر از برنامه‌های امنیتی رایگان هست، آنتی‌ویروس بیت دیفندر پلاس (Bitdefender Antivirus Plus 2015)، هزینه سالیانه ۱۵۵ هزار تومان برای هرسال ممکن است بسیار گران به نظر برسد. ولی شما برای پولی که پرداخت می‌کنید چیزهای زیادی به دست می‌آورید.
موتور بیت دیفندر یکی از دقیق‌ترین و قابل‌اعتمادترین برنامه‌ها در این زمینه به شمار می‌رود و همه آزمایش کنندگان مستقل چون AV-Comparatives, AV-Test و Virus Bulletin به آن علاقه‌مند هستند.
همچنین دارای یک افزونه ضد فیشینگ است که هنگام وجود پیوندهای مخرب در نتایج موتور جستجو به شما هشدار می‌دهد و دسترسی به سایت‌های خطرناک را متوقف می‌کند. مرورگر امن جهت انجام نقل و انتقالات مالی و مدیریت کلمات ورود که می‌تواند به‌طور خودکار جزئیات کارت‌های اعتباری را در فرم‌های اینترنتی پر کند؛ از دیگر امکانات آن است.
چند امکان دیگر همچون: یک پوینده آسیب‌پذیری متوسط و یک ابزار تنظیم رایانه هم وجود دارد. با این وجود آنتی‌ویروس بیت دیفندر پلاس ۲۰۱۵ هنوز خواستنی است و نرخ ردیابی عالی، کمترین حد مثبت‌های کاذب و قابلیت‌های ویژه کافی را برای توجیه این قیمت ارائه می‌دهد.
· آنتی‌ویروس بیت دیفندر پلاس ۲۰۱۶که به‌تازگی ارائه شده است، را می‌توان از آمازون به مبلغ ۵۷ هزار تومان همراه هزینه ارسال تهیه کرد. توجه کنید این نسخه یک‌ساله و برای سه کاربر بوده و نسخه بسته بندی شده است. همچنین شما به‌طور جایگزین می‌توانید امنیت کامل ۰۱۶(Total Security 2016 editionرا به مبلغ ۵۱۵ هزار تومان بخرید که قابلیت‌هایی چون یک دیوار آتش، کنترل والدین، ضد اسپم، رمزنگاری فایل‌ها و … را عرضه می‌کند.

آنتی‌ویروس ای اسکن (eScan)

escan_anti-virus_(av)_for_windows-36228-1263778189

قیمت: ۹ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
آنتی‌ویروس ای اسکن (eScan) به خاطر ارزش زیاد آن برجسته می‌نماید. چرا که نه تنها یکی از ارزان‌ترین ابزارها است، بلکه شامل یک دیوار آتش، محافظ مرور اینترنت و فیلتر اسپم است، که برای اینکه آن را یک بسته امنیتی با قیمت مناسب بدانیم کافی است. پشتیبانی ویندوز ۲۰۰۰+ بدین معناست که بر روی قدیمی‌ترین رایانه‌ها نیز اجرا می‌شود.
البته حفاظتی که شما به دست می‌آورید مهم است و نتایج آزمایشگاه‌ها به‌طور کامل همسان نیستند. اخیراً، AV-Test آن را متوسط ارزیابی کرده است ولی Virus Bulletin به آن رتبه بالاتری داده و AV-Comparatives نیز آن را به‌طور مداوم در میان ۱۰ آنتی‌ویروس برتر قرار می‌دهد.
واسط کاربری عجیب آن استفاده از این نرم‌افزار را مقداری سخت می‌کند. این نرم‌افزار، با تعداد زیادی از اخطارهای متنی، تا حدی قدیمی بوده و از رقبای خود برتر است و عموماً برای انجام هر کاری باید تعداد زیادی کلیک کنید.
وقتی که این بسته نرم‌افزاری نصب شد، شما نیازی به سروکار داشتن با آن ندارید و چه‌بسا کاربران پیشرفته بعضی پیکربندی‌های مفید را در آن بیابند. هنگام نصب کردن به‌روزرسانی‌های ای اسکن، شما می‌توانید حالت به‌روزرسانی (http، ftp، network) را انتخاب کنید. یک پروکسی تنظیم کرده، زمان بررسی، برنامه‌ریزی برای دانلود، اجرای یک برنامه در آینده را تعریف کنید، حتی یک اخطار ایمیل بفرستید تا از خوب بودن اوضاع آگاه شوید.
آنتی‌ویروس ای اسکن بهترین محافظت بر ضدویروس‌ها را ارائه نمی‌دهد اما شایسته حضور در میان ۱۰ گزینه اول است و دیوار آتش قوی آن و فیلتر ضد فیشینگ آن برای بعضی (علی‌رغم ضد اسپم ضعیف آن) یک قابلیت ویژه خواهد بود.
· بسته امنیتی فراگیر ای اسکن(۱۴.x)، با ویژگی‌های بیشتری از نسخه رایگان اصلی عرضه می‌شود و با قیمت ۲۳۲ هزار تومان قابل خرید است.

آنتی‌ویروس اف-سکیور (F-Secure)

F-Secure-650-80

قیمت: ۱۰۳ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
اگر از اشکال‌های بعضی آنتی‌ویروس‌ها خسته شده‌اید، افسکیور(F-Secure) یک تغییر تازه برای شما خواهد بود. هیچ قابلیت ویژه اضافی که قابل استفاده نباشد در این نرم‌افزار وجود ندارد. شما مستقیماً یک محافظت از مرورگر و آنتی‌ویروس در اختیار خواهید داشت.
ساده نگه داشتن چیزها، البته به معنای از دست دادن امنیت نیست. این بسته به‌طورمعمول نمرات حداکثر را برای محافظت از AV-Test می‌گیرد و عموماً در AV-Comparatives نیز نمرات بالایی کسب می‌کند. البته گزارش شده این نرم‌افزار تعداد مثبت‌های کاذب زیادی تولید می‌کند، تقریباً به اندازه مجموع همه ده آنتی‌ویروس برتر روی هم، ولی تأثیر این موضوع بر کار شما بستگی به نحوه استفاده شما از رایانه دارد.
واسط کاربری یک نقطه مثبت بزرگ است که کار با آن بسیار آسان بوده و سبک است و بهتر از هر چیزی، شما می‌توانید آن را به حال خود رها کنید تا مراقب رایانه شما باشد. این نرم‌افزار، کمترین تأثیر را بر روی کارایی دستگاه شما دارد و اگر نیاز به دخالت داشته باشید، با چند کلیک این کار قابل انجام است.
رقیبانی همچون بیت دیفندر و کسپرسکای محافظت بهتر و قابلیت‌های بیشتری نسبت به اف-سکیور ارائه می‌دهند اما این بسته آنتی‌ویروس خواستنی، سریع، سبک و قادر به انجام وظیفه بدون تداخل کنار بسیاری ابزارهای امنیتی دیگر است. همچنین ازنظر قیمت نیز یکی از بهترین‌هااست. شما می‌توانید سه دستگاه را با هزینه ۱۵۵ هزار تومان حفاظت کنید.
· آنتی‌ویروس اف-سکیور را می‌توان از آمازون به قیمت ۸۳ هزار تومان به‌صورت دانلودی برای یک کاربر و طول یک سال خریداری کرد. گزینه دیگر، کد آنلاین برای سه کاربر (به‌جای یک کاربر)۱۰۳ هزار توماناز همان فروشنده است.

· فورتی نت فورتی کلاینت ۵.۲ (Fortinet FortiClient 5.2)

Fortinet-470-75

· قیمت: رایگان
· فورتی کلاینت به‌منظور تبدیل شدن به یک ابزار تشکیلاتی که تمهیدات امنیتی فورتی گیت را کامل کند طراحی شده تا امنیت شبکه شما را تأمین کند. ولی شما نیازی به فورتی گیت و یا حتی شبکه برای نصب این برنامه ندارید و این بسته نرم‌افزاری یک آنتی‌ویروس رایگان قوی برای کاربران خانگی به‌حساب می‌آید.
· نصب آن زمان زیادی می‌برد ولی پس از اتمام، کار کمی باقی می‌ماند و می‌توانید اجازه دهید فورتی کلاینت در پس‌زمینه اجرا شود و بیشتر تهدیدها را به‌تنهایی کشف کرده و مسدود ‌کند.
· آزمایش‌های مستقل نشان‌گر دقت معقول آن هستند. AV-Comparatives به‌طور معمول فورتی کلاینت را در آزمایش‌های واقعی جزء ۱۰ آنتی‌ویروس برتر قرار می‌دهد که تعداد کمی مثبت‌های کاذب دارد و ازنظر Virus Bulletin نیز نمره کشف بالایی کسب می‌کند.
· قابلیت‌های ویژه آن شامل
یک کلاینت وی پیان می‌شود و افزونه امنیت وب نیز، عمق بیشتری نسبت به سایرین دارد. علاوه بر مسدود کردن سایت‌های مخرب، کنترل والدین، گزینه دسته‌بندی به‌منظور محدود کردن دسترسی به دسته بندی سایت‌ها، قابلیت جستجوی مطمئن، ضبط کردن تلاش‌ها برای مشاهده سایت‌های ممنوعه و یا همه فعالیت وب نیز ازجمله آن‌ها به شمار می‌آیند.
· فورتی کلاینت قرار نیست اولین انتخاب آنتی‌ویروس هرکسی باشد، چرا که به پایین گروه ما نزدیک‌تر است تا به بالای آن، ولی یک بسته رایگان خوب است و اگر قابلیت‌های آن مورد استفاده شما قرار می‌گیرند می‌تواند انتخاب معقولی باشد.

آنتی‌ویروس کسپرسکی ۲۰۱۵ (Kaspersky Anti-Virus 2015)

Kaspersky-650-80
قیمت: ۱۵۵ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
آنتی‌ویروس کسپرسکای ۲۰۱۵ (Kaspersky Anti-Virus 2015) یک بسته امنیتی کامل است که چندین لایه محافظت برای دور نگه داشتن شما از تهدیدارائه می‌دهد. با استفاده از آن، فناوری‌های ابری به شما درباره پیوندها و دانلودهای خطرناک هشدار می‌دهد و درعین‌حال یک موتور آنتی‌ویروس دقیق تهدیدهای شناخته شده را هر زمانی که ظاهر شوند، کشف کرده از بین می‌برد. همچنین اگر تهدیدی بتواند از دیوارهای دفاعی ما عبور کند، مراقب دستگاه کاسپرسکی رفتارهای مشکوک را کشف کرده و بسیاری فعالیت‌های مخرب را معکوس می‌کند.
شعار «تنظیم کنید و فراموش کنید» بدین معناست که همه‌چیز برای مدیریت آسان است. آنتی‌ویروس ۲۰۱۵ می‌تواند به‌تنهایی از عهده بیشتر شرایط برآید ولی اگر شما قصد دارید کنترل را به دست بگیرید، واسط کاربری تمیز و واضح آن هرگونه سردرگرمی را به حداقل می‌رساند.
از نظر ما، محصولات کسپرسکای در سال‌های اخیر به‌طور استثنایی دقیق شده‌اند و آزمایشگاه‌های مستقل نیز اکثراً همین عقیده را دارند. اخیراً آزمایشگاه AV-Test بیشترین نمره را به کسپرسکای داده است. AV-Comparatives نیز همین نظر را دارد. البته فقط Virus Bulletin انگار زیاد تحت تأثیر قرار نگرفته است.
آنتی‌ویروس کسپرسکی ۲۰۱۵ بی‌رقیب نیست. بیت دیفندر نیز محافظت بسیار نزدیک آن را همراه با قابلیت‌های بیشتر، تقریباً در همان قیمت عرضه می‌کند. پاندا و اویرا نیز شما را بدون هیچ پولی همان امنیت را برای شما فراهم می‌سازند. ین آنتی‌ویروس نسبت به قیمتش می‌ارزد.
· کسپرسکی همچنین نسخه جدید ۲۰۱۶ یعنی امنیت کامل چند دستگاه (Total Security Multi Device)را برای محافظت بهتر ارائه داده که شامل سه دستگاه ( رایانه، اندروید و مک) برای یک سال می‌شود. کسپرسکی در آمازون، با پرداخت ۱۵۵ هزار تومان، محافظت از حریم خصوصی، فضای امن و همگام‌سازی کلیدواژه‌ها و فایل‌ها را در اختیار قرار می‌دهد.

نورتون سکیوریتی (Norton Security)

Norton-650-80

قیمت: ۱۵۵ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
امنیت نرتن (Norton Security) با ترکیب آنتی‌ویروس، دیوار آتش، محافظت مرور، یک مدیریت گذرواژه، محافظت مرور آنلاین و دزدی هویت و غیره، بیشتر به یک بسته امنیتی کوچک می‌ماند تا یک ابزار آنتی‌ویروس معمولی.
برآورد کردن قابلیت اعتماد آن به دلیل اینکه به‌وسیله آزمایشگاه‌های مهم مورد امتحان قرار نگرفته آسان نیست ولی AV-Test اخیراً برای آن نمره حداکثر را در زمینه محافظت در نظر گرفته و بررسی‌های در مقیاس کوچک‌تر ما نیز نتایج خوبی نشان می‌دهد.
یکی از نقاط قوت نرتن این است که از آلوده شدن شما جلوگیری می‌کند. یک مسدود کننده URL عالی، شما را به‌خوبی از وب‌سایت‌های مخرب دور نگه می‌دارد و اجازه اجرای فایل‌هایی که به آن‌ها اعتماد ندارد را نمی‌دهد. این مسئله اگر شما به‌طور مداوم آخرین نرم‌افزارهای رایگان را از نت دانلود و امتحان می‌کنید می‌تواند عصبی کننده باشد چرا که همواره به شما هشدار می‌دهد؛ ولی اگر قصد شما محافظت از یک دستگاه بدون تغییر مانند لپ‌تاپ مدرسه کودکتان است، این گزینه می‌تواند بسیار مؤثر باشد.
اگر هم به طریقی آلوده شدید، شرکت به شما دسترسی نامحدود تلفنی یا آنلاین به یک تکنسین نرتن را فراهم می‌کند و اگر آن‌ها نتوانند به شما در از بین بردن آلودگی کمک کنند، ضمانت %۱۰۰ محافظت از ویروس این شرکت بدین معنا است که شما پول خود را پس خواهید گرفت. اگر بدافزار باعث آسیب زیادی شده باشد این گزینه کمک زیادی نمی‌کند ولی حداقل دانستن وجود چنین پشتیبانی در صورت نیاز خوب است.
برای محافظت کامل، ما هنوز بیت دیفندر یا کسپرسکای را ترجیح می‌دهیم ولی توانایی‌های مسدود کردن فایل در امنیت نرتن و قابلیت‌های فراوان دیگر آن را گزینه‌ای مناسب برای بعضی افراد ساخته است.
· هزینه اشتراک یک‌ساله امنیت نورتون ۳.۰ (Norton Security 3.0) نسخه ۲۰۱۶، برای ۵ دستگاه در آمازون ۱۲۴ هزار تومان است. با پرداخت ۹۳ هزار تومان دیگر، می‌توانید تعداد دستگاه‌های مجاز را دو برابر کرده و ۲۵ گیگابایت فضای پشتیبان گیری آنلاین همراه ضمانت بازپرداخت ۱۰۰ در صد را به دست آورید.

آنتی‌ویروس رایگان پاندا (Panda)

Panda-650-80 (1)

قیمت: رایگان
هر موتور آنتی‌ویروس رایگانی ادعا می‌کند به‌خوبی محصولات پولی کار می‌کند ولی آنتی‌ویروس پاندا یکی از معدود گزینه‌هایی است که پشتیبانی واقعی از خود نشان داده است. این محصول همواره در قله یا نزدیک قله آزمایش‌های واقعی AV-Comparatives قرار دارد و همچنین از نظر AV-Test نیز بالا ارزیابی شده است. تنها چیزی که سابقه آن را خراب کرده، مثبت‌های کاذب هستند.
برنامه نصب به‌طور پیش فرض خانه مرورگر و صفحات جستجوی شما را تغییر می‌دهد اما اگر دقت کنید می‌توانید جلوی این مسئله را بگیرید. سپس شما باید با نشانی ایمیل خود ثبت‌نام کنید.پاندا امیدوار است شما به‌تدریج به یکی از بسته‌های پولی آن‌که خدمات ویژه متعددی چون دیوار آتش، محافظت وای فای، کنترل والدین، مدیریت پسورد و غیره ارائه می‌دهد، ارتقاء پیدا کنید.
ین مسئله فرقی با بیشتر بسته‌های آنتی‌ویروس مجانی ندارد. اگرچه پاندا نکات مثبت زیادی نیز دارد. واسط کاربری شبیه به ویندوز ۸ زیبا به نظر می‌رسد و قابل پیکربندی و استفاده آسان است. همچنین نرخ کشف نیز بالا است. به‌علاوه، فیلترینگ وب و URL نیز در بستن وب سایت‌های مخرب خوب کار می‌کند. بسته نجات نیز یک محیط بازیافت قابل بوت شدن می‌سازد که در از بین بردن تهدیدهای سخت کمک می‌کند.
آنتی‌ویروس رایگان پاندا محافظت خوبی در همه زمینه‌ها ارائه می‌دهد که بعضی از آن‌ها واقعاً قابلیت‌های مفیدی هستند که همراه اویرا، برترین‌های گروه آنتی‌ویروس‌های رایگان به شمار می‌روند.
· گر چه آنتی‌ویروس پاندا رایگان است اما شما می‌توانید امنیت جهانی (Global Protection نسخه ۲۰۱۶ را که شامل محافظ مک، سرویس‌های وی آی پی (VIP)، پشتیبانی از چت، همچنین محافظت از خانواده و هویت می‌شود، برای ۵ دستگاه و به قیمت ۱۵۵ هزار تومان در آمازون خریداری کنید.

آنتی‌ویروس‌ترند میکرو + سکیوریتی۲۰۱۵

TrendMicro-650-80

قیمت: ۱۰۳ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
نصب آنتی‌ویروس و امنیت ترند میکرو زمان‌بر بوده و به همین دلیل لازم است شما “نرم‌افزارهای ناسازگار” را قبل از شروع هر کاری پاک کنید.گاهی مجبور می‌شوید سه بار فایرفاکس را برای نصب افزونه‌های جدید از نو باز کنید.البته وقتی که نصب و اجرا شد، همه‌چیز آسان‌تر می‌شود. واسط کاربری آن تمیز و راحت است و موتور آنتی‌ویروس دستگاه را کند نمی‌سازد و همان‌طور که از آزمایشگاه‌های مستقل به‌طور مداوم رتبه‌های بالا کسب می‌کند، وظیفه‌اش در کشف تهدیدها را بسیار عالی انجام می‌دهد.
بعضی امکانات ویژه خوب نیز با آن همراه شده است. محافظت مرور، پیوندهایی که شما کلیک می‌کنید را بررسی می‌کند و دسترسی به سایت‌های مخرب را می‌بندد. فیلتر اسپم به معیارهای امنیتی بسیار خوب است و جعبه ایمیل شما را عمدتاً از ایمیل‌های بی‌ربط خالی نگه می‌دارد.
«بالاتر بودن میزان مثبت‌های کاذب پیدا شده به‌وسیله آن نسبت به سایر آنتی‌ویروس‌ها» تنها اشکالی است که به این آنتی‌ویروس می‌توان گرفت. آزمایش‌های محافظت واقعی AV-Comparatives این موضوع را آشکار کرده است.
پیشنهاد می‌شود کاربران از دوره ۳۰ روزه آزمایشی آن استفاده کرده و ببینند آیا این مسئله مشکل ساز است یا نه. اگر این چنین نبود، میزان اکتشاف بالا و قابلیت‌های ویژه عالی آن از آنتی‌ویروس و امنیت‌ترند میکرو یک گزینه خوب می‌سازد.
·  امنیت حد اکثر ۱۰ ترند میکرو نسخه سال ۲۰۱۶ (Maximum Security 10 (2016 edition))  دارای قیمتی معادل ۵۲ هزار تومان برای یک سال و یک دستگاه است(شما فقط یک شماره محصول دریافت می‌کنید). البته می‌توانید خرید بهتری در آمازون  امنیت اینترنت ۲۰۱۶(Internet Security 2016)  با اشتراک یک‌ساله برای سه دستگاه به قیمت۱۲۴ هزار تومان داشته باشید.

آنتی‌ویروس وبروت سکیوریتی انی ور (Webroot SecureAnywhere AntiVirus)

Webroot-650-80 (1)

قیمت: ۱۵۵ هزار تومان (یک رایانه، یک سال)
بسیاری از ابزارهای امنیتی ادعا می‌کنند “سبک” هستند ولی آنتی‌ویروس WebrootSecureAnywhere واقعاً یکی از آن‌هاست. فایل‌های هسته آن در بخشی از ثانیه نصب می‌شوند و زمان و پهنای باند شما را برای به‌روزرسانی‌های حجیم نمی‌گیرند؛ بلکه در مقابل با استفاده از بررسی کردن عملکرد و خدمات ابری خود، جدیدترین تهدیدات را نیز کشف می‌کند.
ین برنامه از نظر امکانات محدود نیست.علاوه بر هستهٔ محافظتی آنتی‌ویروس، یک قابلیت ضد فیشیگ در زمان دقیق، یک دیوار آتش و بررسی کننده اتصال شبکه، یک سندباکس به‌منظور آزمایش برنامه‌های مشکوک و پاره‌ای برنامه جالب دیگر وجود دارد.
به‌عنوان‌مثال: لاگ “تاریخچه اجرا” همه فرایندهایی که دستگاه شما اخیراً شروع کرده و زمان فعال بودن آن‌ها را نشان می‌دهد. حتی اگر دستگاه شما هیچ بدافزاری نداشته باشید، دیدن این نوع از جزئیات از فرایندهای پس زمینه، به‌منظور بهینه ساختن رایانه شما، بسیار مفید است.
آزمایش‌های در مقیاس پایین ما حاکی از عملکرد بسیار خوب آن بود ولی ما نیازمند تأیید آزمایشگاه‌های بزرگ مستقل هستیم. در حال حاضر، به‌ندرت محصولات وبروت را ارزیابی می‌کنند.
SecureAnywhere امکانات مطلوب زیادی دارد و پس دادن صددرصدی هزینه در طی ۷۰ روز، نشان از اطمینان داشتن به محصول است. اگر شما از دست آنتی‌ویروس‌های حجیم و سنگین خسته شده‌اید، این گزینه می‌تواند در فهرست کوتاه شده شما قرار گیرد.
· SecurityAnywhereرا می‌توانید از Ebay به قیمت ۸۳ هزار تومان خریداری کنید. همراه آن یک ضمانت پس دادن پول و نیز ۲۵ گیگابایت فضای پشتیبان گیری آنلاین وجود دارد. بسته خریداری شده برای سه دستگاه بوده و فقط حاوی یک کارت هست و شما باید محصول اصلی را برای ویندوز یا مک دانلود کرده آن را فعال کنید.

***در مطلب مذکور قیمت محصولات به پوند اعلام شده اما جهت سهولت مطالعه، به تومان تبدیل شده است. قیمت پوند نیز ۵۱۴۵ تومان در نظر گرفته شده است.

منبع: techradar

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.