دوست داشتنی ترین رایگان های ۲۰۱۶

نرم افزارکمیته رکن چهارم – سریع، قابل اعتماد و مبارزی قوی در برابر تهدیدهای مجازی؛ اینها مهم ترین شعارهایی هستند که از سوی مدیران تولید این برنامه نرم افزاری به عنوان بزرگ ترین مزیت های آن مطرح می شوند. به نظر می رسد این آنتی ویروس بین کاربران نیز امتحان خود را به خوبی پس داده است. تعداد بالای کاربران این آنتی ویروس و دانلودهای مکرر آن نشان می دهد استفاده از این برنامه برای اغلب افراد نتایجی مثبت دارد.
به گزارش کمیته رکن چهارم،بدون شک برنامه های زیادی وجود دارند که به عنوان نرم افزارهای برتر شناخته می شوند، اما اکثر نرم افزارها به شکل رایگان ارائه نمی شوند و برای دریافت آنها باید به پرداخت مبالغی مشخص اقدام کرد.

با این وجود در حالی که مدت زیادی به آغاز سال نوی میلادی باقی نمانده، می توان شاخص ترین نرم افزارهای رایگان سال ۲۰۱۶ را شناسایی کرد. در ادامه مطلب نگاهی داریم به تعدادی از این نرم افزارها.

Avira Free Antivirus

سریع، قابل اعتماد و مبارزی قوی در برابر تهدیدهای مجازی؛ اینها مهم ترین شعارهایی هستند که از سوی مدیران تولید این برنامه نرم افزاری به عنوان بزرگ ترین مزیت های آن مطرح می شوند. به نظر می رسد این آنتی ویروس بین کاربران نیز امتحان خود را به خوبی پس داده است. تعداد بالای کاربران این آنتی ویروس و دانلودهای مکرر آن نشان می دهد استفاده از این برنامه برای اغلب افراد نتایجی مثبت دارد.

برخلاف بسیاری از آنتی ویروس های رایگان دیگر، این نسخه کمترین تاثیر را بر سرعت و کیفیت فضای ویندوز دارد و در نتیجه عملکرد کاربران را کاهش نمی دهد. از سوی دیگر پیش تنظیم های این نرم افزار به اندازه ای دقیق است که می توان از آن در هر شرایطی استفاده کرد. افزون بر اینها می توان بدون ایجاد تغییرات نیز این پیش تنظیمات را مورد استفاده قرار داد.

LibreOffice

برای بسیاری از کاربران عادی برنامه های مبتنی بر ویندوز چندان اهمیتی ندارد که تا چه حد از امکانات نرم افزاری استفاده می کنند، اما اگر جزو کاربرانی هستید که دوست دارید حداکثر استفاده را از نرم افزارهای مختلف داشته باشید، می توانید با نصب liber office به ارتقای سطح کاربردهای سیستم خود بپردازید.

این نرم افزار مجموعه ای کامل از ابزارهای پردازش کلمه، گرافیک ، فرمول های ریاضی، پایگاه ثبت داده ها و. . . را شامل می شود. این برنامه به طور کامل با فرمت آفیس سازگاری دارد و در نتیجه بالاترین حد نتایج را به نام خود ثبت می کند.

Google Chrome

اگر قرار باشد فهرستی از نرم افزارهایی تهیه کنیم که هم محبوب هستند، هم منعطف و سریع، نام گوگل کروم جزو برترین های این فهرست قرار می گیرد. درواقع نام گوگل کروم نه تنها در جنگ بین نرم افزارها، بلکه در جنگ بین مرورگرها هم موفق از میدان مبارزه بیرون می آید. به نظر می رسد فضای خودمانی و ساده گوگل کروم برای جست وجو و بررسی سایت های اینترنی و انجام کلیه امور مجازی در محبوبیت این نرم افزار بی تاثیر نباشد.

پشتیبانی این نرم افزار از cross-platform باعث شده کار با آن برای اغلب کاربران ساده و مفید باشد. فرقی ندارد پیر باشید یا جوان، این نرم افزار محبوبیتی عمومی دارد.

MusicBee

یکی از شناخته شده ترین و البته محبوب ترین ابزارها برای گوش سپردن به موسیقی، نرم افزار musicbee است. این نرم افزار، یک برنامه چند بعدی محسوب می شود، برنامه ای که نه تنها به کاربر کمک می کند تا به مدیریت مجموعه های موسیقی خود بپردازد،

بلکه روشی موثر برای بهینه سازی سخت افزاری پخش موسیقی فراهم می سازد.

افزایش کیفیت پخش موسیقی و ایجاد فرصت برای استفاده از موسیقی های اینترنتی و البته بهره برداری از پادکست ها از مهم ترین مزایای این برنامه محسوب می شود. بنابراین اگر شما هم جزو علاقه مندان به انواع موسیقی هستید و آرشیوی از برنامه های مختلف دارید، می توانید جزو کاربران اصلی این برنامه باشید.

GIMP

این روزها برنامه های مبتنی بر ویرایش عکس و فتوشاپ جزو محبوب ترین نرم افزارها محسوب می شوند. اغلب افراد تمایل دارند عکاسی کرده و سپس عکس های خود را در فضای برنامه های مختلف ویرایش کنند. بنابراین دستیابی به برنامه های قدرتمند ویرایش عکس که البته رایگان هم باشند، برای بسیاری از کاربران جذاب است.

در بین برنامه های مبتنی بر فتوشاپ و ویرایش عکس GIMP جزو محبوب ترین ها طبقه بندی می شود؛ برنامه ای که نه تنها امکان اصلاحات شخصی از طریق قلم و سایر ابزارهای دستی ویرایش تصویر را فراهم آورده است، بلکه به کاربر کمک می کند از طریق انواع فیلترها به ویرایش نور، رنگ و کیفیت عکس های خود بپردازد.

افزون بر اینها امکان انتخاب فیلتر مناسب به شکل هوشمند، میزبانی از پلاگین های مختلف و اضافه شدن امکانات ویرایشی جدید پس از هر بار به روز رسانی از مهم ترین نقاط قوت این برنامه محسوب می شود.

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.