آنتی ویروس برتر از نگاه مجموعه Toptenreviews

کمیته رکن چهارم – در این مطلب به معرفی ۱۰ آنتی ویروس برتر از نگاه مجموعه Toptenreviews خواهیم پرداخت. جالب است بدانید که علاوه بر آزمون های فنی، پارامتر پشتیبانی کمپانی نیز در این انتخاب دخیل بوده است.

به گزارش کمیته رکن چهارم،امنیت در سطح نرم افزار این روزها به واژه ای طنز آمیز نزدیک است تا یک جمله قدرتمند که خیال کاربران را از نفوذ و مشکلات بد افزاری آسوده سازد. با این وجود تمامی کامپیوتر و حتی گوشی های هوشمند ما نیازمند یک آنتی ویروس مناسب جهت حفاظت سطحی از مشکلاتی مانند ویروس، بد افزار، اسپم، نفوذ و … هستند. در حال حاضر چندین کمپانی معتبر امنیتی در سطح جهان فعالیت دارند که برخی از آنها مانند Kaspersky به سرویس های دولتی مشاوره امنیتی می دهند. آنتی ویروس ها همواره توسط لابراتورهای معتبر در حال بررسی و اعتبار سنجی هستند. پس از پایان سال ۲۰۱۶، سری به برترین آنتی ویروس های موجود خواهیم زد. در این مطلب به معرفی ۱۰ آنتی ویروس برتر از نگاه مجموعه Toptenreviews خواهیم پرداخت. جالب است بدانید که علاوه بر آزمون های فنی، پارامتر پشتیبانی کمپانی نیز در این انتخاب دخیل بوده است. ده آنتی ویروس برتر به انتخاب این مجموعه به شرح زیر است:

۱- Bitdefender

۲- Kaspersky

۳- Norton Security

۴- Avira

۵- Trend Micro

۶- Avast

۷- F-Secure

۸- Panda Security

۹- ESET Nod 32

۱۰- Bull Guard

 

جای تعجبی ندارد اگر نام آنتی ویروس Bitdefender را همواره در صدر لیست های برترین آنتی ویروس های جهان ببینیم. هر چند که سیستم درخواستی این آنتی ویروس می تواند برخی را از تهیه آن پشیمان سازد. در ادامه می توانید شاهد آزمون های این ۱۰ آنتی ویروس باشید.

منبع:Toptenreviews

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.