آخرین اصلاحیه های مایکروسافت در سال 2014

کمیته رکن چهارم – روز سه شنبه ۱۸ آذر ماه، شرکت مایکروسافت اصلاحیه های امنیتی ماهانه خود را برای ماه میلادی دسامبر منتشر خواهد کرد. در صورتیکه مایکروسافت مجبور به انتشار اصلاحیه فوق العاده در طی ماه جاری میلادی نشود، این اصلاحیه ها، آخرین اصلاحیه های امنیتی مایکروسافت برای سال میلادی ۲۰۱۴ خواهند بود.

 

طبق اطلاعیه مایکروسافت، این ماه ۷ اصلاحیه امنیتی منتشر خواهد شد که نقاط ضعف مختلفی را در سیستم عامل Windows، مرورگر Internet Explorer و نرم افزارهای Office ،Exchange و SharePoint برطرف خواهند کرد.

از هفت اصلاحیه امنیتی مایکروسافت، سه اصلاحیه دارای درجه اهمیت “حیاتی” (Critical) و چهار اصلاحیه دارای درجه اهمیت “مهم” (Important) خواهند بود.

اصلاحیه مربوط به نرم افزار Exchange Server یکی از دو اصلاحیه ای است که قرار بود ماه گذشته منتشر شود، ولی به دلایل کنترل کیفی در آخرین لحظات از انتشار آن صرفنظر شد.

طبق معمول، یکی از اصلاحیه های حیاتی این ماه متعلق به مرورگر Internet Explorer خواهد بود. این اصلاحیه شامل همه نسخه های قدیمی و جدید این مرورگر خواهد شد. این اصلاحیه حتی شامل نسخه ای از مرورگر IE که به همراه نسخه آزمایشی Windows 10 ارائه شده، خواهد شد. مایکروسافت هنوز این نسخه جدید از مرورگر IE را نامگذاری رسمی نکرده است ولی به احتمال زیاد IE 12 نامیده خواهد شد.

دو اصلاحیه حیاتی دیگر این ماه، مربوط به سیستم عامل Windows و نرم افزار Office خواهند بود. اصلاحیه حیاتی سیستم عامل فقط شامل Windows 7 و Vista خواهد بود و برای دیگر نسخه های Windows تنها درجه اهمیت “مهم” خواهد داشت. اصلاحیه حیاتی Office نیز همه نسخه های Office 2007 تا Office 2013 را شامل خواهد شد.

منبع : شبکه گستر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.