McAfee باز هم McAfee شد

کمیته رکن چهارم – شرکت McAfee که نامی آشنا در صنعت امنیت فناوری اطلاعات است و در نزدیک به سه دهه امنیت بسیاری از کاربران و سازمان‌ها را تأمین کرده است اکنون با نشان، شعار و رویکردی جدید فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش کمیته رکن چهارم،این شرکت در سال ۱۹۸۷ توسط بنیانگذار آن، John McAfee، تاسیس شد. بعدها، وی سهام خود را بطور کامل فروخت و از شرکت کناره‌گیری کرد. ولی نام McAfee همچنان با شرکت باقی ماند. البته برای مدت کوتاهی از اواخر دهه ۱۹۹۰ میلادی تا سال ۲۰۰۴، نام شرکت به Network Associates تغییر یافت ولی دوباره با تصمیم مدیران شرکت، نام McAfee انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۰، شرکت Intel با پرداخت ۷/۷ میلیارد دلار، شرکت McAfee را بطور کامل خرید و در اختیار گرفت. در پی آن شرکت McAfee با حفظ ساختار، بعنوان یک شرکت تابعه متعلق به Intel تحت مجموعه بزرگ Intel Security به فعالیت خود ادامه داد.

در اواخر سال ۲۰۱۶ شرکت TPG Capital اقدام به خرید ۵۱ درصد از سهام Intel Security از شرکت Intel نمود.

روز دوشنبه، ۱۴ فروردین ماه، این شرکت فعالیت رسمی خود را با منابع و سرمایه‌ای بیشتر اما به‌صورت مستقل از دو شرکت صاحب سهام خود – Intel و TPG Capital – با همان نام قدیمی McAfee و با شعار جدید “با همدیگر قدرت است” آغاز کرده است.

Christopher Young، مدیر عامل اجرایی شرکت جدید، در نامه‌ای گفته:

به‌عنوان یک شرکت مستقل با یک هدف شفاف، McAfee چالاکی بیشتری در متحد و یکپارچه کردن مردم، فناوری و سازمان‌ها در نبرد با دشمنان مشترک و اطمینان از امن بودن آینده مبتنی بر فناوری خواهد داشت.

McAfee با بیش از ۷ هزار متخصص و ۱۲۰۰ فناوری ثبت اختراع شده یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین تأمین‌کنندگان امنیت نقاط پایانی در جهان است.

دستگاه‌های ۸۷ درصد از سازمان های موسوم به Fortune 100 توسط محصولات این شرکت حفاظت می‌شوند.

منبع:شبکه گستر

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.