حملات DDOS راهکاری برای پیشبرد فعالیت‌ها

کمیته رکن چهارم – بررسی‌های اخیر نشان می‌دهد به‌تازگی یکی از کاربران برای دست‌یابی به حقوق خود کارفرمای سابق خود را با استفاده از استخدام مهاجمان برای اجرای حمله اختلال سرویس توزیع‌شده موردحمله سایبری قرار داده است.

براساس درخواست‌های دادگاه فدرال ایالات‌متحده گاملل (John Kelsey Gammell) با استخدام سه نفر برای نفوذ به سیستم‌های پرداخت باعث ایجاد خسارتی بالغ‌بر ۱۵۰۰۰ دلار شد و پس‌ازاین اقدام فعالیت مخرب خود را متوقف نکرد این در حالی است که مقامات وی را متهم به پرداخت ۱۹٫۹۹ تا ۱۹۹٫۹۹ دلار برای انجام حملات اختلال سرویس توزیع‌شده به اداره قضایی مینه سوتا و برخی از بانک‌های Hennepin County کردند.
ازجمله فعالیت‌هایی که این مهاجم نسبت به زیرساخت‌ها داشته است می‌توان به VDOS اشاره کرد که با استفاده از این حملات فعالیت‌های مخرب خود را پیش برده این در حالی است که FBI پس از جمع‌آوری اطلاعات موردنیاز دو تن از مهاجمان را در سرزمین‌های اشغالی توسط رژیم صهیونیستی دستگیر کرد.

این مهاجم با استفاده از دو نام مستعار (AnonCunnilingus و anonrooster) برای برقراری ارتباط از طریق VDOS با مدیران استفاده کرده است که موفق به سرقت اطلاعات و انتشار اطلاعات موردنظر در سال ۲۰۱۰ شد.

پس از بررسی آدرس ایمیل‌های ارسالی توسط مهاجم مشخص شد منبع اصلی حملات اختلال سرویس توزیع‌شده (DDOS) از کجا است. در این میان مهاجم برای عدم شناسایی توسط سرویس‌های اطلاعاتی حملات خود را با استفاده از شبکه خصوصی مجازی (Behm) اجرا کرده که ارائه‌دهنده سرویس‌های VPN در آمریکا است.
در این میان گاملل در دادگاه فدرال این‌گونه اعلام کرده است که حملات صورت گرفته توسط این شخص صورت نگرفته و این‌ها اتهامی بیش نیستند و خواستار تجدیدنظر در حکم اجرایی علیه خود شده است.
امروزه حملات اختلال سرویس در سراسر جهان در حال رشد هستند و این تنها به این دلیل است که به‌عنوان یک کسب‌وکار سودآور به شمار می‌رود. باوجوداین همه ارزش مالی که این حمله به خود اختصاص داده است برخی از مهاجمان از این حملات تنها برای سرگرمی استفاده می‌کنند.
 

منبع : سایبربان

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Red Captcha Characters Below.