McAfee در مقابل Avast One: کدام برنامه آنتی ویروس ارزان قیمت بهترین است؟

کمیته رکن چهارم – McAfee و Avast دو تا از بزرگ‌ترین نام‌ها در امنیت سایبری هستند که هر کدام پیشنهادات عالی در زمینه نرم‌افزار آنتی‌ویروس ارائه می‌کنند. از آنجایی که قیمت و ویژگی ها مشابه هستند، انتخاب بین آنها می تواند دشوار باشد.

McAfee یک طرح رایگان ارائه نمی دهد، بنابراین اگر نمی خواهید برای محافظت از آنتی ویروس هزینه کنید، Avast بهترین انتخاب است. Avast در راهنمای ما برای بهترین نرم افزار آنتی ویروس رایگان جایگاهی را به دست آورد.

Avast One Basic شامل پیشگیری و محافظت از آنتی ویروس برای یک دستگاه، پوشه های محافظت شده برای محافظت از فایل های شما در برابر باج افزار و اسکن ایمیل برای بدافزار است. حتی یک VPN محدود با سقف ۵ گیگابایت در هفته وجود دارد. این نسخه رایگان Avast One ممکن است تمام چیزی باشد که نیاز دارید.

McAfee همیشه در سال اول خدمات تخفیف ارائه می دهد. Avast و اکثر برنامه های آنتی ویروس دیگر از این الگو پیروی می کنند. این پس انداز اولیه خوب است، اما مهم است که توجه داشته باشید که قیمت های تجدید به طور قابل توجهی بالاتر خواهد بود. Malwarebytes به دلیل قیمت ثابت سالانه خود متمایز است که بسیار نادر است.

اپلیکیشن آنتی ویروس بیسیک McAfee از ۳۰ دلار در سال شروع می شود و با ۹۰ دلار تمدید می شود. این یک راه حل شگفت آور کامل برای یک دستگاه است که پیشگیری و محافظت در زمان واقعی در برابر ویروس ها، VPN نامحدود برای محافظت از حریم خصوصی شما، مدیر رمز عبور و نظارت بر سرقت هویت را ارائه می دهد.

Avast One Silver رویکرد متفاوتی را اتخاذ می‌کند و محافظت از سه دستگاه را با قیمت ۲۸ دلار در سال اول ارائه می‌کند که با قیمت ۸۰ دلار تمدید می‌شود. این برنامه مواردی را که در برنامه رایگان گنجانده شده است، گسترش می‌دهد و یک VPN بدون درپوش داده و سرور در بیش از ۵۰ مکان اضافه می‌کند.

اگر بیش از یک دستگاه دارید، McAfee+ Premium ایده خوبی است. با ۴۵ دلار / ۱۵۰ دلار، می توانید برنامه را روی همه دستگاه های خود بدون محدودیت نصب کنید. McAfee برخی از برنامه‌های پاکسازی رایانه شخصی را در این سطح جمع‌آوری می‌کند.

Avast One Gold با ۶۳ دلار / ۱۸۰ دلار، از پنج دستگاه محافظت می کند و شامل مجموعه ای از نرم افزارهای امنیت سایبری برای تمیز کردن رایانه شخصی شما، جلوگیری از کلاهبرداری و مرور ناشناس با VPN نامحدود است.

McAfee و Avast طرح هایی را ارائه می دهند که شامل ۲ میلیون دلار بیمه سرقت هویت و غیره است. McAfee+ Ultimate 200 دلار / ۲۸۰ دلار پلاتین برای یک نفر یا ۲۵۰ دلار / ۴۲۵ دلار برای دو بزرگسال و کنترل والدین است. Avast One Platinum 120 دلار / ۳۰۰ دلار قیمت دارد و شش عضو خانواده و ۳۰ دستگاه را پوشش می دهد.

ویژگی ها

حفاظت از بدافزار
از آنجایی که کار شماره ۱ نرم افزار آنتی ویروس محافظت از رایانه شما در برابر بدافزارها است، من با نمرات محافظت از محققان امنیت سایبری شخص ثالث در AV-Test شروع می کنم.

آنتی ویروس McAfee طی سال‌ها ارزیابی‌های مداوم، در چهار سال گذشته امتیاز عالی کسب کرده است. Avast همچنین با تنها هشت ماه که ضعف‌های جزئی را در هشت سال گذشته نشان می‌دهد، امتیاز خوبی کسب کرده است، آخرین مورد سه سال پیش.

من با بازدید از وب‌سایتی که میزبان بدافزارهای بی‌ضرر برای آزمایش است، بررسی‌های نقطه‌ای انجام دادم. هر دو ویروس های تقلبی را مسدود کردند و اخطارهایی را برای هشدار دادن به من در مورد تهدید احتمالی ظاهر کردند.

McAfee+ Premium و Avast One Gold به همان اندازه خوب عمل کردند. با این حال، هیچکدام نمی توانند با حفاظت تقریباً عالی موجود از Norton و Bitdefender رقابت کنند.

حفاظت از کلاهبرداری و ردیابی

ویروس ها تنها ترفندی نیستند که هکرها از آن استفاده می کنند. کلاهبرداری های ایمیلی و ردیاب ها می توانند اطلاعات شخصی کافی برای ایجاد نمایه ای برای حملات سایبری جمع آوری کنند.

McAfee شامل محافظت از کلاهبرداری متنی است، در حالی که Avast به شما از کلاهبرداری های ایمیل هشدار می دهد. اینها افزودنی های خوبی هستند که به شما کمک می کنند از حملات پیچیده و ظریف جلوگیری کنید.

یک شبکه خصوصی مجازی به شما کمک می کند و بهترین VPN ها داده های شما را رمزگذاری می کنند و موقعیت مکانی شما را پنهان می کنند و از افتادن فعالیت آنلاین شما به دست افراد نادرست جلوگیری می کند.

با McAfee Basic و Avast One Silver یک VPN بدون پوشش دریافت می کنید. هر دو با موفقیت گوگل را فریب دادند، که نتایج را برای مکان‌های سروری که من در پرو و ​​ایتالیا انتخاب کردم، نشان داد.

ویژگی های خاص

McAfee دارای یک مدیر رمز عبور است که به ساده‌سازی ورود به سیستم در دستگاه‌های مختلف کمک می‌کند و در عین حال اعتبار شما را ایمن نگه می‌دارد. Avast این ویژگی را شامل نمی شود، بنابراین اگر قبلاً مدیر رمز عبور بهتری ندارید، McAfee ارزش کمی بیشتر ارائه می دهد.

اگر مشترک شوید، Avast و McAfee چندین سرویس و برنامه کاربردی دیگر را ارائه می دهند. به عنوان مثال، بررسی‌های مانیتورینگ تاریک وب برای نشت آنلاین داده‌های شخصی شما و ابزارهای پاکسازی رایانه، درایورهای قدیمی را که ممکن است دارای آسیب‌پذیری باشند، ارتقا می‌دهند. بسیاری از برنامه های آنتی ویروس دارای ویژگی های مشابه هستند.

پشتیبانی مشتری و قابلیت استفاده

رتبه‌بندی‌ها را در فروشگاه مایکروسافت و TrustPilot بررسی کردم تا رتبه‌بندی کلی این شرکت‌ها را دریافت کنم. در حالی که تجربه پشتیبانی McAfee من کند بود، اما سریعتر از ایمیل بود و من پاسخ خوبی برای سوالم دریافت کردم. با این حال، اکثر مشتریان موافق هستند که Avast پشتیبانی بسیار بهتری دارد.

Avast One Gold پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری را از طریق چت ارائه می دهد و من متوجه شدم که یکی از بهترین های موجود است. McAfee+ Premium همچنین به صورت شبانه روزی کمک می کند اما ممکن است صف های طولانی داشته باشد. من ۱۳ دقیقه منتظر کمک McAfee بودم، در حالی که پشتیبانی Avast در چند ثانیه پاسخ داد.

عملیات اصلی با هر یک از برنامه ها ساده است، اما Avast One کاربر پسندتر است. راهنماها به من کمک کردند تا شروع کنم و از رابط کاربری خوب طراحی شده لذت بردم. وقتی می‌خواستم به ویژگی‌های اضافی McAfee دسترسی پیدا کنم، تعجب کردم که بیشتر آنها در یک پانل باریک گیر کرده‌اند.

از رایانه شخصی و مک خود محافظت کنید

با محافظت از آنتی ویروس McAfee+ Premium یا Avast One Gold ایمن خواهید بود. هر دو با قیمت های مقرون به صرفه امنیت کاملی را برای رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه شما ارائه می دهند. برنامه رایگان Avast One Basic ممکن است تمام چیزی باشد که به آن نیاز دارید، که به Avast مزیت بزرگی در این مقایسه می دهد. Avast Silver همچنین قیمت McAfee Basic را کاهش می دهد در حالی که با اکثر ویژگی های آن مطابقت دارد.

در حالی که McAfee از تعداد نامحدودی دستگاه با McAfee+ Premium رده متوسط ​​خود محافظت می‌کند، طرح‌های خانواده مقرون‌به‌صرفه Avast حداکثر ۳۰ دستگاه را پوشش می‌دهند. معاملات بهتری روی نرم افزارهای آنتی ویروس وجود دارد و همیشه مجبور نیستید برای محافظت خوب هزینه بیشتری بپردازید.

من برنامه Avast One را به طور کلی بهتر دوست داشتم و آن را از McAfee توصیه می کنم. اگر هیچکدام نیاز شما را برآورده نمی کند، برای گزینه های بیشتر، راهنمای ما در مورد بهترین نرم افزار آنتی ویروس را بررسی کنید.

منبع: اندیشه قرن

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.