آموزش دی اکتیو کردن Windows 10 Defender در چند ثانیه

ویندوزکمیته رکن چهارم – علیرغم تمام ویژگی های مثبتی که ویندوز ۱۰ دارد، ویژگیهای انگشت شماری هم دارد که کاربران را آزار می دهد. مشکلاتی جدی که در ویندوز ۱۰ وجود دارد مایکروسافت هم اصلا به فکرشان نیست و هیچ برنامه ای برای رفع آنها ندارد

به گزارش کمیته رکن چهارم،یکی از شکایت های بزرگ کاربران از ویندوز ۱۰ این است که نمی شود ویندوز دیفندر را غیرفعال کرد. این ویژگی را می توانید به صورت موقت غیرفعال کنید اما بعد از مدتی به صورت خودکار فعال می شود که البته این کار هم برای ایمنی بیشتر کاربران است. حالا اگر به هر دلیلی می خواهید ویندوز دیفندر را غیرفعال کنید، با ما همراه باشید تا طریقه غیرفعال کردن ویندوز دیفندر را بیاموزیم.

راه اول این است که ویندوز ۱۰ نسخه ی خانگی را به نسخه ی Professional ارتقا دهید. ویندوز ۱۰ پرو دارای ویرایشگر محلی تنظیمات است که به شما اجازه می دهد تا ویندوز دیفندر را غیرفعال کنید. متاسفانه، هزینه ی این ارتقا ۹۹ دلار است.

Windows 10 Defender

راه حل دیگر این است که یک مجموعه ی امنیتی سوم شخص را نصب کنید. تا زمانی که این مجموعه ی امنیتی با سیستم سازگار باشد، ویندوز دیفندر آن را شناسایی کرده و غیرفعال می شود. ویندوز ۱۰ اهمیت نمی دهد که از چه مجموعه ای برای حفاظت از خود استفاده می کنید و بیشتر آنتی ویروس ها را تشخیص می دهد.

مجموعه های امنیتی که با ویندوز سازگار هستند عبارت اند از :

۳۶۰

Avast

AVG

Avira

BitDefender

Comodo

FortiClient

Kaspersky

Norton

Panda

PCKeeper

Total Defense

Webroot

Trend Micro

ZoneAlarm

اگر نمی دانید که از کدام مجموعه ی امنیتی باید استفاده کنید می توانید به راهنمای انتخاب آنتی ویروس سایت سری بزنید و آنتی ویروس مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

منبع : MakeUseOf

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.