مایکروسافت در پی ساخت اسمارت فونی با قابلیت‌های لپ تاپ

microsoft-may-be-working-on-a-strange-new-gadget-thats-a-mix-between-a-smartphone-and-a-laptop - Copyکمیته رکن چهارم – اگرچه با تلفن‌های هوشمند بسیاری از فعالیت‌های قابل اجرا با لپ تاپ و رایانه‌ها انجام‌شدنی است اما هنوز هم برای تایپ مقالات طولانی و سرچ‌های گسترده در اینترنت به لپ تاپ‌ها نیازمندیم.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از افتانا، کمپانی‌های مختلف فناوری به دنبال ساخت و عرضه محصولاتی هستند که با کمک آن‌ها نه تنها بتوانند رقبای خود را کنار زده بلکه نگاه مخاطبان بیشتری را نیز به خود جلب کنند.

گوشی‌های هوشمندی که در سال‌های اخیر تولید و روانه بازار فناوری شده‌اند معمولاً بدون صفحه کیبورد بوده و لمسی هستند که این امر استفاده طولانی مدت از آن‌ها را کمی دشوار می‌کند اما مایکروسافت به دنبال ساخت محصول جدیدی است که این مشکل را نیز حذف کند. محصول جدید مایکروسافت ترکیبی از «اسمارت فون و لپ تاپ» است.

پیش بینی می‌شود که کیبورد این تلفن همراه قابلیت جمع شدن یا چرخش را نیز داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری از این محصول منتشر نشده اما این محصول سخت‌افزاری مایکروسافت می‌تواند گام جدیدی به دنیای فناوری باشد.
منبع : افتانا

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.