Office ۲۰۱۶ نیمه دوم ۲۰۱۵ عرضه می‌شود

office_2016_announced - Copyکمیته رکن چهارم – شرکت مایکروسافت هفته گذشته به صورت رسمی اعلام کرد نسخه بعدی بسته نرم‌افزاری Office امسال روانه بازار می‌شود.

به گزارش کمیته رکن چهارم به نقل از همکاران سیستم، این مجموعه Office ۲۰۱۶ نام دارد و خبر مربوط به آن در کنفرانس بزرگی که مایکروسافت برای معرفی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ برگزار کرده بود، منتشر شد. شرکت مایکروسافت برای عرضه نسخه موبایلی Office تمرکز فراوان دارد، با این وجود مایکروسافت می‌گوید بهترین کاربری Office ۲۰۱۶ برای رایانه‌های رومیزی خواهد بود.

مایکروسافت در جریان این کنفرانس اعلام کرد که مجموعه نرم‌افزاری Office ۲۰۱۶ در نیمه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه می‌شود.

«جولیا وایت» مدیر گروه تولیدات Office مایکروسافت گفت:‌ «طی چند ماه پیش‌رو اطلاعات بیشتری در مورد Office ۲۰۱۶ منتشر می‌کنیم، اما هم‌اکنون باید گفت این مجموعه نرم‌افزاری تجربه متفاوتی را برای علاقمندان به ابزارهای Office ارایه می‌دهد و بهترین کاربری آن با رایانه‌های شخصی مجهز به صفحه‌کلید و موشواره ارائه می‌شود».

به گفته وایت، این پلتفرم تجربه‌های جدید و قابل ملاحظه‌ای در اختیار کاربران می‌گذارد و طی چند ماه آتی زوایای بیشتری از آن نمایان می‌گردد. شرکت مایکروسافت از انتشار جزییات بیشتر این مجموعه نرم‌افزاری برای خبرگزاری Mashable خودداری کرد. اما کارشناسان می‌گویند که تا زمان معرفی رسمی این محصول مدت زیادی باقی نمانده است.

مایکروسافت در کنفرانس اخیر خود توضیح داد که Office ۲۰۱۶ با مجموعه نرم‌افزاری Office مخصوص سیستم‌ عامل ویندوز ۱۰ متفاوت است.

منبع : همکاران سیستم

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.