زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل امکان‌پذیر شد

کمیته رکن چهارم – پانزده سال پیش در چنین روزی گوگل کلاینت ایمیلی تحت وب خود به نام جیمیل را راه‌اندازی کرد و طولی نکشید که جیمیل به یکی از موفق‌ترین محصولات گوگل بدل شد.

امروز این شرکت برای گرامی داشت سالروز راه‌اندازی جیمیل دو قابلیت تازه را ارائه کرده است که به لطف یکی از آن‌ها امکان زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل برای ارسال میسر می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های اضافه‌شده به جیمیل مربوط به بخش Smart Compose می‌شود که در زمان نوشتن ایمیل‌ها متن آن‌ها را به‌صورت خودکار تکمیل می‌کند و حالا به لطف به‌روزرسانی جدید، خود را با نحوه نگارش شما وفق داده و مقدمه ایمیل را بر اساس آن‌ها می‌نویسد. برای مثال اگر معمولاً به جای Hi از Hey استفاده می‌کنید آنگاه قابلیت اسمارت کامپوز این سلیقه نگارشی را تشخیص داده و در ایمیل‌هایتان لحاظ می‌کند.

این آپدیت که پیش‌تر تنها از طریق پیکسل ۳ قابل دسترس بود حالا روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی موجود است.

اما قابلیت دیگری که در آپدیت امروز اهمیت دارد امکان زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل است. دکمه ارسال یا Send حالا شامل یک منوی آبشاری است که به شما امکان می‌دهد ایمیل‌ها را برای ارسال در آینده زمان‌بندی کنید. تا به امروز برای زمان‌بندی ایمیل‌ها به سرویس‌های شخص ثالث نیاز بود اما حالا این امکان با جیمیل یکپارچه‌سازی شده است.

گوگل قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل را تحت عنوان یک ابزار سلامت دیجیتال معرفی کرده و دراین‌باره آورده است:

ما درک می‌کنیم که کار ممکن است به ساعات غیر کاری بکشد و افراد نباید در زمان استراحت دیگران برایشان مزاحمت ایجاد کنند. ما با ارائه قابلیت زمان‌بندی ایمیل‌ها در جیمیل می‌خواهیم به‌سلامت دیجیتال افراد احترام بگذاریم.

منبع: دیجیاتو

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.