تلگرام تأیید کرد: استوری «به‌زودی» برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد

کمیته رکن چهارم – ارسال استوری در تلگرام فعلاً مشروط‌ به خرید اشتراک پریمیوم است؛ اما به‌زودی تمامی کاربران می‌توانند در تلگرام استوری ارسال کنند.

همانطور که پیش‌تر وعده داده شده بود، استوری سرانجام به تلگرام اضافه شد؛ اما برخلاف آنچه انتظار داشتیم، در حال حاضر صرفا کاربران اشتراکی سرویس تلگرام پریمیوم می‌توانند استوری منتشر کنند.

تلگرام در پاسخ به چند کاربر در توییتر تأیید کرده که استوری‌ «به‌زودی» برای تمامی کاربران در دسترس قرار می‌گیرد. حساب توییتری تلگرام در پاسخ به یک کاربر دیگر اعلام کرده که استوری تلگرام صرفاً در ماه جاری در انحصار کاربران اشتراکی خواهد بود. حدوداً یک هفته‌ی دیگر وارد ماه جدید میلادی خواهیم شد.

پاول دورف، مدیرعامل تلگرام، گفته است که او و اعضای تیمش از همان اول دربرابر استوری موضع داشتند؛ چون تقریباً تمامی شبکه‌های اجتماعی به این قابلیت مجهز شده‌اند. با وجود این، تلگرام در نهایت به درخواست‌های پرتعداد کاربرانش گوش داد و استوری را اضافه کرد.

در اکثر پلتفرم‌های اجتماعی استوری به‌مدت ۲۴ ساعت نمایش داده می‌شود؛ بااین‌حال کاربران تلگرام می‌توانند تعیین کنند که استوری‌ها به‌مدت ۶ ساعت، ۱۲ ساعت، ۲۴ ساعت یا ۴۸ ساعت به‌نمایش دربیایند.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Green Captcha Characters Below.