باگ عجیب iOS 17، آیفون را فریز می‌کند

کمیته رکن چهارم – باگ عجیبی در iOS 17، آیفون را به‌طور کامل فریز می‌کند که البته راهکاری آسان برای حل این مشکل وجود دارد.

اپل iOS 17 را برای همه‌ی مدل‌های گوشی آیفون که با این آپدیت سازگاری دارند، منتشر کرد. به‌روزرسانی مذکور ابتدا با مشکلاتی مواجه بود که ازجمله می‌توان به عدم اتصال پایدار به شبکه‌های بی‌سیم و داغ‌شدن بیش‌ازحد مدل‌های پرو آیفون ۱۵ اشاره کرد. غول فناوری اهل کوپرتینو آپدیت‌های مختلفی برای حل مشکلات ارائه داد و اکنون باگ جدیدی در iOS 17، صفحه نمایش را به‌طور کامل قفل می‌کند. اگر با این مشکل مواجه شده‌اید جای نگرانی نیست زیرا راه‌حل ساده‌ای دارد.

اپل iOS 17.0.3 را با هدف رفع مشکل گرمای بیش‌ازحد منتشر کرد؛ اما آپدیت مذکور همچنان چندین باگ دارد که باید رفع شوند. مشکل عجیبی در iOS 17.1.1 آیفون کاربر را به‌طور کامل فریز می‌کند و در نتیجه ورودی‌ لمسی را تشخیص نمی‌دهد و از طرفی فشردن دکمه‌های صدا و پاور نیز تأثیری روی این موضوع نخواهد داشت.

باگ iOS 17 در بخش App Library پنهان شده است. یکی از کاربران ایکس (توییتر سابق) با انتشار ویدیو، طرز کار باگ مذکور را به‌نمایش گذاشت. ظاهراً مشکل مورد اشاره روی طیف وسیعی از مدل‌های آیفون تأثیر دارد که ازجمله می‌توان به آیفون ۱۵، آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ پرو مکس اشاره کرد.

باگ جدید iOS 17 به‌طور خودکار روی آیفون تأثیر ندارد و باید خودتان آن را ازطریق App Library فعال کنید. به‌هرحال افرادی که به گوشی شما دسترسی دارند با مراجعه به این بخش می‌توانند دستگاه را فریز و آن را بی‌استفاده کنند. برای حل مشکل باید آیفون را ری‌استارت کنید. بدین‌منظور باید دکمه‌ی افزایش صدا را فشار دهید و رها کنید، سپس بلافاصله دکمه‌ی کاهش صدا را فشار داده و رها کنید و در نهایت دکمه‌ی پاور را فشار دهید و نگه‌ دارید تا لوگوی اپل روی صفحه‌ی گوشی نمایش یابد.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Green Captcha Characters Below.