بات اندروید اختصاصی خودتان را بسازید!

کمیته رکن چهارم – گوگل امکان ساخت بات اندروید را با گزینه‌های شخصی‌سازی مختلف دردسترس کاربران قرار داد.

سال گذشته گوگل ابزار به‌روزشده‌ای برای ساخت بات اندروید معرفی کرد و اکنون می‌توانید با ابزار جدیدی که ایده‌ی اصلی آن به روزهای قدیم اندروید برمی‌گردد، بات اندرویدی مورد نظرتان را بسازید.

در صفحه‌ی اصلی Android.com می‌توانید یکی از ۲۵ نماد اندروید را انتخاب کنید. علاوه‌بر رنگ‌های مختلف، نسخه‌های شفاف، طرح‌های ورزشی و موارد دیگر هم در این بخش دیده می‌شوند.

در بخش انتخاب لباس برای بات اندروید، ۲۰ گزینه ازجمله فضانورد، آویزهای مینیون و پیراهن‌های مختلف دردسترس کاربران قرار دارد.

در بخش لوازم جانبی بات، ۲۰ گزینه‌ی دیگر ازجمله عینک و کلاه وجود دارد که البته نمی‌توان هم‌زمان دو مورد از آن‌ها را انتخاب کرد.

درنهایت شما ۲۰ اکسسوری مختلف دراختیار دارید که ازجمله می‌توان به گوشی، دوربین، گیتار و کنترلر بازی اشاره کرد. در این بخش حتی تجهیزات ورزشی و پیتزا نیز قابل انتخاب هستند.

پس‌از پایان سفارشی‌سازی بات اندروید می‌توان آن را با فرمت PNG دانلود کرد. همچنین کد QR بات اندرویدی شما درکنار لینک دانلود آن نمایش داده خواهد شد.

گوگل ابزار ساخت طرح بات اندرویدی را برای کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC) منتشر کرده است. ابزار اصلی Androidify سال ۲۰۱۱ منتشر شد و حتی به‌صورت اپلیکیشن اندرویدی دردسترس کاربران قرار داشت.

منبع : زومیت

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Type The Blue Captcha Characters Below.