آیا آویرا سریعتری ، سبکترین و قدرتمندترین آنتی ویروس دنیاست ؟!

۱کمیته رکن چهارم – اخیر خبری با عنوان ” برترین سرویس اینترنت کشور با برترین آنتی ویروس جهان کامل شد ” که در آن ادعاهای جالبی درباره شرکت آنتی ویروس آویرا مطرح شده است .

به گزارش کمیته رکن چهارم،در این خبر برای آنتی ویروس های آویرا از عناوینی مانند ” سریع ترین ” ، ” سبکترین ” ، ” ایمن ترین ” و ” قابل اطمینان ترین ” آنتی ویروس جهان ، استفاده شده است .

چند سوال :
چرا نویسنده هنگام استفاده از عنوان سبکترین آنتی ویروس و سریعترین آنتی ویروس ، نام کمپانی پیشرو و معتبر آنتی ویروس وب روت ” Webroot ” را فراموش کرده ؟!

چرا نویسنده هنگام استفاده از عناوینی مانند ” قدرتمندترین ” و ” قابل اطمینان ترین ” ، نام غولهای امنیتی یعنی آنتی ویروسهای ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) ، سیمنتک ( سایمنتک ) و وب روت و مکافی ( اینتل سکیوریتی ) را فراموش کرده ؟!

چرا برخی فروشندگان آنتی ویروس مخصوصآ فروشندگان ضد ویروسهای کسپرسکی ، فقط سعی دارند با فریب دادن و گمراه کردن کاربران از طریق ارائه اطلاعات نادرست و اشتباه و اغواء کننده ، محصولات خود را به فروش برسانند ؟

چندی پیش صاحب فروشگاه آنلاین کسپرسکی از عنوان غیر واقعی ” ابر غول امنیتی ” برای شرکت کسپرسکی استفاده کرده بود .

چرا در برخی رسانه های ایرانی نام شرکتهای بزرگ و پیشرو آنتی ویروس سانسور می شود ؟

چرا در برخی رسانه ها از شرکت دورانتاش که از معتبرترین و پیشروترین شرکتهای فروشنده و توزیع کننده آنتی ویروس در ایران است ، نامی برده نمی شود ؟

به نظر شما رسانه ها و خبرنگارانی که اخبار و گزارشات نادرست و دستکاری شده در حوزه امنیت سایبری و آنتی ویروس ها منتشر میکنند ، چقدر و از چه شرکت یا شرکتهایی رشوه دریافت میکنند ؟!

منبع:رسانه خبری امنیت اطلاعات

درباره نویسنده

پست های مرتبط

پاسخ دهید


خبرگزاری هرانا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Type The Red Captcha Characters Below.